Primăria Reșița reduce birocrația. Depunerea cererilor și petițiilor va fi la un click distanță


Municipalitatea reșițeană dorește să vină în sprijinul cetățeanului prin reducerea birocrației. Pentru aceasta a implementat un proiect prin care depunerea cererilor, adreselor și petițiilor, precum și răspunsul la acestea vor fi doar la un click distanță.
„Implementarea unui sistem de informatizare a administrației publice, sistem de management integrat al datelor administrației publice și îmbunătățirea organizării instituționale și a procedurilor la nivelul Municipiului Reșița” acesta este numele proiectului european prin care autoritățile din Reșița doresc simplificarea procedurilor și reducerea birocrației pentru cetățeni și eficientizarea activității personalului de specialitate și a aleșilor locali. Printre arezultatele așteptate se numără realizarea, dezvoltarea și implementarea unui sistem informatic integrat, constituirea unei arhive electronice, instruirea a 75 de persoane în vederea untilizării noului sistem informatic integrat, instruirea a 20 de persoane în domeniul planificării strategice, precum și instruirea a 57 de persoane pe teme specifice managementului calității în administrația publică.
Proiectul este cofinanțat prin Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020 și are o valoare de peste 4 milioane de lei, din care 3,95 milioane lei finanțare nerambursabilă, iar cofinațarea municipalității reșițene este de peste 80 mii lei, iar durata de implementare a acestuia este de 27 de luni.

De interes:  M-am indragostit! Acum… Ce fac?! – Banat FM

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.