McCann PR devine agenția de comunicare OLX România

București, 1 octombrie: Agenția de comunicare integrată McCann PR a început colaborarea cu OLX, cea mai mare platformă de vânzare-cumpărare din România, în urma unui pitch organizat in luna iulie 2022. Parteneriatul cu OLX vizeză dezvoltarea strategiei de comunicare a brandului și a obiectivelor de corporate communication, prin gestionarea și implementarea campaniilor de PR & Media Relations.  Punctual, McCann PR se va ocupa și de organizarea de evenimente, activări de brand și proiecte de creație ce vin în completarea eforturilor de PR.

„Focusul nostru în zona de comunicare este o extensie a obiectivelor noastre de business, ne concentrăm în egală măsură pe categoria de locuri de muncă și servicii, dar și pe comunicarea serviciului de livrare prin OLX. Educarea utilizatorilor cu privire la tentativele de fraudă din mediul online este un pilon de comunicare foarte important, de asemenea, și facem tot ce ne stă în putere pentru a ne menține clienții în siguranță și informați. În acest sens, deja am pornit demersurile de comunicare alături de noua echipă și suntem bucuroși să anunțăm rezultate extrem de bune. Am înregistrat o acoperire media de peste un milion de utilizatori unici, în primele săptămâni de la diseminarea acestui subiect, în septembrie 2022. Ne bucurăm să începem acest nou parteneriat care, dincolo de rezultatele pozitive, este bazat și pe o relație de încredere reciprocă, spirit colaborativ si teamwork. OLX este un brand norocos și puternic, tocmai pentru că avem o sinergie uimitoare cu toate agențiile cu care lucrăm, atât în România, cât și în Bulgaria și Portugalia.” – Andreea Stoican-Popescu, PR & Campaign Manager OLX România, Bulgaria, Portugalia.

De interes:  Dan Cărbunaru: Nicio persoană care va pătrunde pe teritoriul României fără să aibă certificat verde sau test nu va avea nevoie de carantină

OLX România, parte a OLX Group, este liderul pieței locale de anunțuri generaliste, cu peste 4 milioane de anunțuri active și o medie lunară de peste 12 milioane de vizitatori, potrivit SATI. Pe OLX se găsește o gamă largă de categorii printre care electronice și electrocasnice, mașini, proprietăți imobiliare, obiecte de vestimentație sau pentru casă și grădină. Platforma se poate accesa atât de pe desktop, cât și din aplicațiile mobile pentru iOSAndroid.

„Suntem încântați de noul parteneriat cu OLX România, un brand puternic și extrem de ofertant în comunicare. Numărul crescut al utilizatorilor pe platformă transformă OLX într-o radiografie a consumatorului român de e-commerce. Prin subiectele polivalente de comunicare, dar și prin inițiativele de educație anti-fraudă, compania își propune să comunice deschis, autentic – și mai ales în beneficiul conumatorului – acestea fiind și bazele în care noi credem cel mai mult și pornind de la care construim acest parteneriat.” – Imola Zoltan, Managing Director McCann PR.

De interes:  Protagonistul din Nașul, actorul James Caan, a murit!

Imola Zoltan, Managing Director McCann PR

McCann PR, desemnată cea mai performantă agenție la Gala BIZ Awards 2022, este cea mai mare agenție de PR din România, oferind servicii de comunicare integrată unui portofoliu extins de clienți din domenii precum FMCG, Health, B2B & Technology, Consumer Lifestyle.

Portofoliul de clienți al agenției include companii precum Coca-Cola Romania, Coca-Cola HBC, Nestle, Haleon, Metropolitan Life, Kaufland, Huawei, Heineken, CCC, ING, Microsoft, Ikea, Gefco, Konica Minolta, IBM, Reţeaua de Sănătate Regina Maria, Ponderas Academic Hospital, McDonald’s, Horia Tecău, LAWG, Dyson, Philip Morris Romania, Green Point, Hard-Rock Café Romania, Radisson Blu Bucharest, Conservation Carpathia, AstraZeneca, Sanofi, Bristol Myers Squibb etc;

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.