O nouă sesiune a Programului Rabla pentru Electrocasnice începe, vineri, de la ora 10.00, prin crearea conturilor de utilizator. Cei interesaţi vor avea la dispoziţie 7 zile pentru această etapă.

Administraţia Fondului pentru Mediu anunţă buget de 100 de milioane de lei în acest an, cu 25 de milioane de lei mai mult decât anul trecut.

”Începând de vineri, ora 10.00, Administraţia Fondului pentru Mediu organizează o nouă sesiune pentru Programul naţional de înlocuire a echipamentelor electrice şi electronice uzate cu unele mai performante din punct de vedere energetic. Persoanele fizice au la dispoziţie 7 zile în vederea înscrierii în program prin crearea contului de utilizator în aplicaţia informatică”, anunţă AFM, într-un comunicat de presă.  

Preşedintele AFM, Laurenţiu-Adrian Neculaescu, anunţă suplimentarea bugetului: ”Având în vedere interesul manifestat faţă de acest program şi succesul uriaş pe care acesta l-a avut în ediţiile trecute în rândul populaţiei, am luat hotărârea de a mări bugetul alocat la 100 de milioane pentru cele două sesiuni din acest an, cu 25 de milioane mai mult faţă de anul trecut. Prin acest program promovăm reducerea consumului de energie prin înlocuirea echipamentelor electrice şi electronice uzate şi mari consumatoare de energie cu altele noi, cu un consum mult mai scăzut”.  

De interes:  Un tânăr de 19 ani a murit într-un accident cumplit, în județul Timiș

Acesta a precizat că toţi cei interesaţi să participe în program, în oricare dintre etape, trebuie să îşi creeze un cont de utilizator.  

”Este foarte important acest pas, deoarece prin intermediul acestui cont veţi putea selecta electrocasnicele dorite în fiecare dintre cele trei etape. În cazul în care aveţi deja un cont de utilizator, creat în ediţiile anterioare ale programului, nu trebuie să vă creaţi alt cont, ci doar să vă autentificaţi utilizând adresa de e-mail şi parola setată de dumneavoastră. În cazul în care aţi uitat datele contului, acestea pot fi recuperate urmând paşii descrişi în aplicaţia informatică”, a mai declarat preşedintele AFM.  

După înscrierea solicitanţilor prin crearea conturilor de utilizator, demarează etapele de selecţie, în aplicaţia informatică, a voucherelor aferente echipamentelor incluse în program. 

 

 

Sursa: Libertatea Zilei

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.