Dezvăluirea companiei tale și menținerea vizibilității acesteia este în mod evident preocuparea oricărui antreprenor. Printre cele mai utilizate strategii de marketing este oferirea de cadouri personalizate, cum ar fi bunuri corporative, curele personalizate și accesorii de publicitate hi-tech, acestea oferind multe avantaje.
Cadouri personalizate: satisfacția clienților aduce noi perspective!
Primirea unui cadou este întotdeauna o plăcere; mai ales atunci când vine vorba de mulțumirea unei participări. Pentru o companie, oferirea de cadouri personalizate face posibilă demonstrarea cunoștințelor sale persoanelor care contează pentru activitatea sa. Concurența este din ce în ce mai acerbă, așa că ai putea să-ți păstrezi clienții cu mici delicii. Acest lucru ar împiedica, fără îndoială, trecerea către adversari. Recompensarea lor la sosirea lor în companie (bun venit) și îmbunătățirea loialității lor nu este de neglijat în acest caz. Plăcerea clienților poate aduce o mulțime de beneficii unei afaceri. Acest lucru nu numai că ar putea asigura loialitatea clienților, dar ar putea atrage și noi perspective.
Într-adevăr, odată cu evoluția marketingului web, marketingul din gură în gură funcționează din ce în ce mai ușor datorită opiniilor, forumurilor și rețelelor sociale. Deci, atunci când un client este mulțumit, compania nu își riscă reputația pe net.
Dar, de asemenea, faptul de a opta pentru un cadou personalizat presupuse a fi folosit sau purtat de destinatar într-un loc public și acest aspect va aduce beneficii vizibilității durabile a mărcii. Articolul trebuie în acest caz să respecte 3 condiții: plăcut, util și original.
Ieși din mulțime cu cadouri personalizate
În timp ce cadourile standard erau preferate anterior de multe companii, numărul competițiilor necesită acum cadouri personalizate. În acest scop, compania nu trebuie doar să fie la modă, ci trebuie să se poată diferenția de ceilalți. În loc să opteze pentru un articol promoțional simplu, ea trebuie, în acest caz, să se gândească la un mod de a-l personaliza în imaginea ei pentru a-l face unic. Aici intră în joc marcajele și materialele de fabricație. Marcajele nu trebuie să fie banale pentru a face diferența. Acestea trebuie să fie realizate după imaginea companiei și adaptabile la ținte atât în culori, cât și în stil. Într-un cuvânt, ele trebuie să fie „captivante”. În ceea ce privește calitatea, aceasta trebuie să fie durabilă; prin urmare, proiectat cu materiale robuste care pot garanta nu numai o durată lungă de viață, ci și practicitatea în utilizare.
Când să faci cadouri personalizate?
Oferirea de cadouri aceleiași ținte oricând poate avea un efect mai redus. Poți să faci cadouri personalizate chiar și cu ocazia zilei Îndrăgostiților, organizând o petrecere la firmă unde angajații pot veni împreună cu partenerii lor de viață. Prin urmare, este esențial să aștepți momentul perfect și o ocazie bună pentru a oferi cadouri personalizate. Acest moment bun depinde de fiecare companie: în timp ce majoritatea își răsplătesc clienții în perioadele festive care urmează achizițiilor sau abonamentelor, ceilalți aleg să ofere după sărbători și în sezonurile joase. Acesta din urmă face posibilă distanțarea față de ceilalți, dar permite, de asemenea, activarea clienților care sunt deseori mai economi în acele vremuri.