Professional Advertising

Afacerea ta are nevoie de promovare și pentru acest lucru este nevoie de o agenție de publicitate și marketing, care să formeze o strategie în acest sens pe care să o și implementeze cu succes. Ai de ales între o agenție specializată pe un anumit segment, așadar una de nișă, și o agenție full service. Pe care o alegi?

Răspunsul tinde să reiasă de la sine dacă afli că agențiile specializate, în etapa de dezvoltare, tind să acopere cât mai multe specializări posibile și să devină full service la un moment dat. În contextul acestor eforturi, pot lua decizia chiar să fuzioneze, astfel încât o agenție de publicitate și marketing axată pe zona digitală să își unească forțele cu una axată pe mediile clasice precum radio și TV. În acest mod, împreună pot acoperi mai multe categorii de clienți sau mai multe cerințe ale clienților cu bugete mai mari sau cu planuri ambițioase.

Media tradițională și noile media se întrepătrund

Astăzi, până și undele radio și aparatele de radio sunt insuficiente pentru piața de radio. Din ce în ce mai des, emisiunile radiodifuzate nu se mai limitează la a fi analogice și suplimentar sunt transmise live pe site-urile stațiilor de radio și/sau în social media, în format audio-video.

Dacă mediile se întrepătrund atât de mult și oamenii consumă astfel informația, de ce te-ai încăpățâna să te limitezi la un singur mediu? Prin urmare, de ce ai mai apela la serviciile unei agenții de nișă altfel decât pentru lucruri punctuale și doar în anumite contexte extraordinare?

Pentru eforturile generale de promovare a afacerii tale sau pe care o administrezi sau de marketingul căruia ești responsabil/ă, o agenție de publicitate și marketing generalistă, universală, este alegerea unanim recomandată.

Cum te poate ajuta o asemenea agenție full service?

Îmbinând publicitatea TV și radio (spoturi audio-video sau spoturi audio ori menționări de brand în cadrul programelor radio și TV) cu acțiunile de marketing și publicitate online (de digital marketing, precum optimizare SEO, on-page și off-page, și ads, pe Google sau în social media), o agenție full service are un cadru propice pentru dezvoltarea de strategii curajoase de promovare a produselor/ serviciilor tale.

Aceasta procedează ulterior la implementarea strategiei, obținând pentru tine rezultate bune, relevante pentru publicul tău țintă și pentru consolidarea brandul tău. Aceasta este și misiunea Professional Advertising, o agenție de publicitate și marketing full service și independentă, care activează pe piață de două decenii: să facă cunoscute proiectele și brandurile, indiferent de mărimea lor.

Singurii profesioniști capabili să îmbine armonios tradiționalul cu noile tendințe (online marketing) și să personalizeze strategiile de promovare în funcție de planurile și necesitățile tale sunt cei dintr-o astfel de agenție de tip full service.

Sigur că și agențiile nișate au avantajele lor punctuale, dar acelea nu pot genera și gestiona proiecte speciale versatile care combină expunerea media pe mai multe canale pentru o popularizare pe scară largă a afacerii tale. Până și acesta este un indiciu cum că este bine să alegi o agenție full service.

De interes:  7 motive pentru care sa mergeti la plaja pe litoral

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.