Oamenii, prin natura lor, sunt atrasi de povesti. Aceste povesti inspira, starnesc interesul si, intr-un final conving, chestiuni de care are mare nevoie o afacere. Dincolo de accentul pe care il pui asupra felului in care gestionezi brandul corporate, nu uita sa evidentiezi totodata si imaginea managerului sau al persoanei cu cel mai mare impact asupra afacerii in cauza. Branding-ul personal este o modalitate prin care poti atrage o arie mai mare din publicul tinta, cu minim de timp, efort si costuri.
Importanta unui brand personal
Ce este in esenta un brand? Imaginea vizuala, auditiva, senzoriala si conceptuala consolidata treptat, pe care o transmiti si vrei ca cei care iau contact cu ea sa o perceapa ca atare. Deci ne raportam la felul cum te percep oamenii. Tu, in calitate de reprezentant al afacerii, ai putea avea un mai mare impact asupra felului in care publicul se raporteaza la ea. Si asta pentru ca imaginea unui om o surclaseaza pe cea a unei entitati comerciale. Oamenii au mai multa incredere in alti oameni. Daca tu reusesti sa te pozitionezi ca fiind o persoana corecta, cu principii, onesta, transparenta, aceste valori se vor reflecta si asupra companiei pe care o conduci.
Este de dorit ca potentialii clienti sa stie cine se afla in spatele a ceea ce cumpara. Exista sanse mari ca acestia sa te placa, sa se identifice cu tine, sa vrea sa te sustina in demersul tau. Un brand fara o latura personala strapunge mai greu barierele din procesul de convingere. Asadar, asigura-te ca povestea pe care o stiu oamenii despre tine este cea pe care tu vrei sa o stie, cea reala.
Defineste-te clar si concis, descopera ce particularitati ai fata de concurenta si foloseste-le in favoarea ta. Colecteaza informatii si de la cei din jur, nu te baza doar pe ceea ce crezi tu despre tine si abia apoi stabileste care va fi punctul de interes. In cazul in care simti ca nu reusesti sa consolidezi o imagine suficient de atractiva sau te pierzi in detalii, poti apela oricand la o agentie care sa e ocupe indeaproape de brandul tau.
Colaboreaza cu Tudor Communication pentru rezultate cat mai rapide
Si pentru ca o constructie a unui brand personal este un proces lung si anevoios, care ar putea cadea usor in capcana subiectivismului, ai nevoie de ajutor de specialitate pentru a contura o imagine cat mai veridica. Echipa Tudor Communication vine in intampinarea ta cu o experienta de peste 10 ani in crearea de branduri. Te va ajuta sa scoti in fata exact acele aspecte care merita, care se atribuie si afacerii pe care o detii si care sa o ajute sa se remarce pe piata.