Perioada pe care o traim nu este una tocmai placuta. Covid19 a reusit sa ne tina inchisi in case si a pus lacat pe o multime de afaceri. Exista si afaceri care inca functioneaza, insa. Cu toate astea, multe isi pun intrebarea daca merita sa investeasca in optimizare SEO. Raspunsul celor de la SEO Factory este cat se poate de simplu: Da.

Investitia in SEO intr-o astfel de perioada este extrem de atractiva din mai multe motive: este ceva mai ieftina, pote sa aduca un plus in fata concurentilor care aleg sa renunte si poate fi un instrument mai usor de manevrat.

Ce trebuie sa ai in vedere pentru un SEO de buna calitate in aceasta perioada?

Daca ai mai mult timp la dispozitie, investitia in SEO poate sa nu fie strict financiara, ci si de timp. Sunt foarte multe lucruri pe care le poti face:

  1. Rezolva erorile din site. Orice site are erori si probleme, insa de multe ori acestea sunt lasate in plan secund, deoarece nu este timp pentru ele. In perioada pandemiei este timpul perfect pentru rezolvarea problemelor. In cazul in care stii sa o faci singur, poti sa incepi, iar in caz ca nu, poti apela la o firma pentru un audit complex;
  2. Verifica toate pozele si textele care sunt deja pe site si incearca sa le imbunatatesti, daca gasesti erori, daca pozele au dimensiuni foarte mari sau daca nu sunt optimizate asa cum trebuie.
  3. Cumpara promovare online pe site-uri din domeniul in care activezi. In aceasta perioada promovarea online este mai ieftina decat in mod normal si te poate ajuta sa iti conturezi mai bine brandul;
  4. Comunica mai mult cu clientii si cu potentialii clienti. Retelele de socializare sunt si vor ramane intotdeauna o sursa excelenta de trafic. Poti sa comunici mai mult cu clientii folosindu-te de Facebook, Pinterest sau Instagram si de asemenea, poti realiza cat mai multe materiale de foarte buna calitate, care sa ii pastreze mereu pe oameni informati si interesati. Continutul nou este extrem de important, mai ales daca alegi sa ii acorzi atentie si sa il faci sa fie de foarte buna calitate;
  5. Creaza promotii speciale. Este adevarat ca promotiile nu inseamna castiguri financiare foarte mari,insa pot sa insemne un branding foarte bun. Poti sa oferi vouchere sau diverse gratuitati catre publicul tinta, iar notorietatea brandului va creste;
  6. Daca rata de conversie a investitiei in publicitate este foarte mica, nu este nicio problema. Iti poti redirectiona bugetul catre SEO. Chiar daca vei cheltui niste bani, investitia se va dovedi utila pe termen lung. Obtine cat mai multe backlinkuri de calitate si apeleaza la o firma care sa iti recomande modificari pentru SEO on site. Pentru rezultate foarte bune poti sa faci mai mult local SEO.
De interes:  Vreme răcoroasă în vestul țării

Intr-o perioada in care socializarea este aproape inexistenta, suntem norocosi ca avem la dispozitie internetul si aceasta varianta virtuala de a comunica. Unul dintre asii pe care ii ai in maneca este comunicarea cu clientii. Incearca sa le acorzi mai multa atentie decat le-ai acordat vreodata, vorbind cu ei la telefon sau prin teleconferinte, cerandu-le parerea si asigurandu-te ca sunt multumiti de toate produsele sau serviciile pe care le-au primit pana acum. Comunicarea nu este tocmai SEO, insa poate fi o parte buna din procesul de optimizare, deoarece oamenii isi vor aminti intotdeauna de cei cu care au avut discutii de buna calitate.

Indiferent de problemele care apar in societate, SEO ramane o realitate cat se poate de bine definita si are toate sansele sa evolueze. Acorda atentie acestui factor iar sansele ca afacerea ta sa fie una de succes vor creste in mod considerabil.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.