Connect with us

Locale

Culisele statului paralel | Cum s-a făcut țăndări fabrica de geamuri Buzău. Electricitatea companiei, căpușată pentru Bitcoin

Publicat

pe

Fabrica de geamuri din Buzău e pe lista lungă a exemplelor de privatizări dezastruoase. Colosul industrial care deținea titlul de cel mai mare producător de sticlă din sud-estul Europei, și care a ridicat nivelul de trai al buzoienilor, e astăzi o ruină. Luni, în emisiunea ”Culisele statului paralel”, Anca Alexandrescu a dezvăluit cum a șters statul datoriile care au îngropat firma și a vorbit despre privatizarea cu dedicație. 

Rețeta dezastrului s-a aplicat și în cazul acestei fabrici inaugurate în 1969, care asigura recipiente pentru băuturi, iar mai apoi geamuri pentru mașini, sticlă pentru cuptoare, lăzi și vitrine frigorifice. Cererea creștea de la o zi la alta, după 89, alimentată de creșterea posibilităților oamenilor de a-și achiziționa aceste bunuri, iar angajații credeau că uzina lor e de neclintit și viitorul părea tot mai promițător. Dar, chiar dacă la buza producției lucrurile se vedeau bine, pe hârtie fabrica aduna datorii. Pierdea contract după contract într-un mod aproape inexplicabil, susțin foștii angajați.

Un document datat din 31 august 2005, emis de Consiliul Concurenței, arată că statul român a servit pe tavă fabrica Gerom. În 2002 s-a mers iar pe formula ștergerii datoriilor, chiar înaintea privatizării. Un nonsens în viziunea economiștilor, ori un cadou făcut băieților deștepți, în viziunea poporului. Potrivit actului oficial de la Consiliul Concurenței, S.C. GEROM S.A. Buzău a beneficiat la privatizare din partea AVAS și a Ministerului Finanțelor de facilități la plată în cuantum total de 15 milioane de lei, din care:
– scutirea debitelor, a dobânzilor și penalităților de întârziere, în valoare de 7,5 milioane de lei ;
– conversia datoriilor în acțiuni, în valoare de 7,5 milioane de lei;
– eșalonare la plată, în valoare de 56.200 de lei, se arată în document.
(Sursă: Consiliul Concurenței, DECIZIA nr. 162 din 31.08.2005)

În actul citat se arată și motivele declinului. „Datorită lipsei resurselor pentru modernizarea fluxurilor tehnologice care aveau dotare la nivelul anilor 1980 – cu excepția instalației pentru parbrize duplex care era generație 1990 – societatea nu a fost selectată de către SC Automobile Dacia SA în paleta de furnizori pentru noile modele Solenza și Logan”.
Dacia era cel mai important client al Gerom.

86,21% din capitalul social al societatii GEROM a fost privatizat către IAMSAT PRODCONSTRUCT SA Pitesti, firma omului de afaceri Cătălin Bulf, în prezent lider al PMP Argeș și fost membru al Consiliului Județean, care în perioada ianuarie 2020 – aprilie 2021 a fost secretar de stat la Ministerul Energiei. Numele lui Bulf a fost asociat și cu declinul Foraj Sonde București și a fost menționat în raportul ONU „Petrol contra hrană”, dedicat încălcărilor embargoului impus Irakului.

De interes:  Pastorală la Învierea Domnului – 2021, mesajul IPS Ioan, Arhiepiscop al Timișoarei și Mitropolit al Banatului

La acel moment, societatea IAMSAT PRODCONSTRUCT înregistra datorii de peste 860 de milioane de lei vechi.
(DECIZIA nr.173/13.09.2005 http://www.consiliulconcurentei.ro/wpcontent/uploads/2005/01/decizii_2005_173.pdf (PAGINA 1 PCT 3)

Consiliul Concurenței a constatat că noul acționar majoritari al Gerom nu și-ar fi putut permite niciodată să implementeze măsurile de tehnologizare la care s-a înhămat prin contractul de cumpărare și astfel au transferat pachetul de acțiuni către SC HYSTRIA EXPERT SRL București, cu acționar principal un off-shore din Cipru și controlată, conform presei, de fostul vicepreședinte LukOil Nicolae Ciornîi, în tandem cu Valeriu Guma, fost deputat al PDM în Republica Moldova.

Consiliul Concurenței a constatat că noul acționar majoritari al Gerom nu și-ar fi putut permite niciodată să implementeze măsurile de tehnologizare la care s-a înhămat prin contractul de cumpărare și astfel au transferat pachetul de acțiuni către SC HYSTRIA EXPERT SRL București, cu acționar principal un off-shore din Cipru și controlată, conform presei, de fostul vicepreședinte LukOil Nicolae Ciornîi, în tandem cu Valeriu Guma, fost deputat al PDM în Republica Moldova.

În 2013, cel din urmă a primit pedeapsă cu închisoarea pentru fapte de corupție. Guma a fost condamnat pentru mituirea directorului general al Direcţiei Juridice din cadrul AVAS, cu suma de 400.000 de euro, pentru a-i determina pe funcţionari să aprobe menţinerea în vigoare a contractului de privatizare a unei firme la care era acţionar. Era vorba chiar despre Gerom, iar problema pe care o voia rezolvată cu șpagă era cea a nerespectării termenilor de modernizare și investiții la fabrica de geamuri, conform contractului cu statul român.

Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie din România l-a condamnat pe fostul deputat la 4 ani de închisoare cu executare, sentinţa fiind una definitivă. Dar în octombrie 2014, judecătorul delegat cu cooperarea internaţională de la Tribunalul București a luat decizia de a solicita Republicii Moldova recunoașterea și executarea sentinţei penale în cazul Guma, care era dat în urmărire internațională.
Un an mai târziu, Judecătoria Buiucani a transformat pedeapsa de 4 ani cu executare în patru ani de închisoare cu suspendare, motivând sentința prin faptul că basarabeanul este stâlpul familiei sale.
În 2017, fabrica de geamuri a intrat în insolvență, cu datorii de 11 milioane de euro. O parte din suma datorată către furnizori de Gerom provenea de la o spălătorie pentru vehicule de mare tonaj, Jet Wash MBG SRL, care încă din anul 2016 s-a înțepat la instalațiile de alimentare cu energie ale uzinei – titrează jurnaliștii de la Profit.net.

De interes:  Cod galben de vijelie în vestul țării

Mai mult, spălătoria auto care a închiriat spațiu în halele fostei fabrici a atras fonduri europene nerambursabile de aproape 200.000 euro prin Programul Operațional Regional și ar fi cumpărat echipamente IT de procesare de date, pe care le-ar fi dat în folosință pentru operațiuni de minerit de criptomonede.

O afacere uluitoare care arată cum se primesc granturi reale pentru a fi transformate în bani virtuali, dar și cum statul poate plăti facturi de electricitate uriașe pentru investitorii în criptomonede.

Ce este mineritul de bitcoin? O operațiune de securizare pentru tranzacțiile blockchain, explică specialiștii. La fiecare tranzacție validată cu ajutorul minerilor de criptomonede, aceștia primesc un comision. Pentru că banii virtuali nu au un sediu central sau o bancă, minerii de bitcoin au și rolul de a ține rețeaua vizibilă. Totodată, mineritul de acest fel nu poate fi realizat de amatori cu calculatoare obișnuite și cu conexiuni clasice la electricitate. Serverele sunt mari consumatoare de energie.

”Aici intrevin minerii profesioniștii, oameni care închiriază hale uriașe în care țin sisteme. După ce ai rezolvat problema spațiului și a ventilației, mai rămâne problema electricității. Cei care urmăresc fenomenul au văzut știri că un miliardar rus a cumpărat două centrale electrice numai ca să-și aprovizioneze halele lui de minerit”. (sursa: Buhnici.ro )

Spălătoria auto folosea o rețea intens consumatoare, conectată direct la instalațiile de alimentare cu energie ale Gerom, iar căpușarea a fost posibilă cu ajutorul fostei conduceri ale societății – susține Profit.ro, care a descoperit că Jet Wash MBG SRL este controlată de mama fostei directoare economice a Gerom.

În fața Tribunalului, fosta directoare economică a Gerom -Elisabeta Mărunțiș, care apare în acte oficiale drept „responsabil financiar” al Jet Wash MBG SRL, a declarat că societatea a generat venituri uzinei, dar și că acționarul majoritar al Gerom vrea să preia abuziv „activitatea IT” a Jet Wash MBG SRL.

De interes:  Bilanț coronavirus: 1.872 de cazuri noi și 41 de decese. Vezi situația pe fiecare județ

Activitatea IT a spălătoriei a primit, în iunie 2018, un contract de finanțare de la Ministerul Dezvoltării, cu fonduri UE nerambursabile de circa 200.000 euro, prin Programul Operațional Regional.

Fostul administrator al Gerom SA, Cojocaru Eugen, a facilitat și el căpușărea uzinei de stat, încheind un contract de cesiune cu Jet Wash MBG SRL prin care a cedat spălătoriei auto linii electrice și alte echipamente de alimentare cu energie ale fabricii, cu putere instalată de 9 MW.

„Noul administrator special numit în 03.05.2018, ulterior numirii, a găsit societatea SC Gerom SA fără curent electric deoarece numitul Cojocaru Eugen a cesionat către societatea deținută în fapt de dânsul și doamna Mărunțiș, și anume JET WASH, capacitatea electrică și dreptul de proprietate asupra liniilor electrice. (…) De asemenea, tot prin încălcarea atribuțiilor sale de membru al Consiliului de Administrație, a închiriat la un preț derizoriu un spațiu din cadrul SC Gerom SA către aceeași societate administrată în fapt de dânsul și doamna Mărunțiș, contract ce, la fel, a făcut obiectul denunțării de către administratorul judiciar.”, se arată în dosarul aflat la Tribunal. (Sursă: Profit.ro)

Fosta directoare economică Elisabeta Mărunțiș se apără spunând că „dacă JET WASH era societate-căpușă a GEROM, direcția banilor ar fi trebuit să fie de la GEROM la JET WASH și nu invers. Din documentele contabile rezultă că JET WASH a plătit din datoriile GEROM și a reabilitat halele din surse proprii”, a susținut Mărunțiș,

Astăzi, în tabelul preliminar de creanțe al companiei figurează datorii totale de peste 125 milioane lei, cei mai mari creditori fiind entități juridice controlate de acționarul majoritar, cu creanțe însumate de circa 106 milioane lei. Foștii administratori Eugen Cojocaru și Elisabeta Mărunțiș apar ca având de încasat aproape 4,4 milioane lei.

Totodată, în dosarul aflat în judecată, se reclamă faptul că Jet Wash a produs un prejudiciu de 2,5 milioane de lei fostei farbici de sticlă, constând în curent consumat, dar și alte sute de mii de lei, constând în pagube aduse uzinei și dispariția unor transformatoare din patrimoniul Gerom. 

 

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Locale

Cum te poate ajuta o agenție SEO dacă ești proprietar de restaurant

Publicat

pe

De

Agențiile SEO pot transforma complet modul în care restaurantele își atrag clienții online. Prin optimizarea site-ului web și a conținutului acestuia, ele se asigură că restaurantul apare în primele rezultate ale motoarelor de căutare. Află mai multe detalii pe seodigital.ro

Aceasta implică ajustări tehnice, cum ar fi îmbunătățirea vitezei de încărcare a paginii, optimizarea pentru dispozitive mobile și utilizarea cuvintelor cheie relevante pentru industria restaurantelor, cum ar fi „restaurant romantic în București” sau „cea mai bună pizza în Cluj”.

Pe lângă optimizarea site-ului principal, agențiile SEO pot ajuta la îmbunătățirea listării pe platforme precum Google Maps sau Yelp, astfel încât potențialii clienți să găsească cu ușurință locația restaurantului. Aceasta este o parte crucială a strategiei de marketing local, mai ales pentru afacerile care depind de traficul din apropiere.

Crearea unui conținut atractiv și informativ

Conținutul este esențial pentru orice strategie SEO eficientă. Agențiile SEO creează articole de blog, pagini de meniu optimizate și alte materiale care atrag vizitatorii și îi determină să facă o rezervare sau să comande. De exemplu, un articol despre „Top 5 rețete tradiționale pe care le poți încerca la restaurantul nostru” poate atrage clienții interesați de preparatele autentice.

De interes:  Patronul celei mai mari firme de materiale pirotehice din România a fost reținut

Fotografiile și descrierile detaliate ale preparatelor sunt, de asemenea, elemente cheie. O agenție SEO va colabora cu echipele de marketing sau fotografi profesioniști pentru a crea imagini de calitate care să fie optimizate pentru căutările pe Google Images. În acest mod, restaurantele își cresc șansele de a atrage clienți care caută o anumită experiență culinară.

Gestionarea recenziilor online și a reputației

Reputația online este un factor decisiv în atragerea clienților noi. Agențiile SEO ajută la gestionarea recenziilor pe platformele populare și se asigură că răspunsurile la feedback sunt profesionale și prompte. De exemplu, dacă un client lasă o recenzie negativă, agenția poate colabora cu restaurantul pentru a crea un răspuns care să arate preocuparea pentru calitatea serviciilor.

Un alt aspect important este generarea de recenzii pozitive. Agențiile SEO pot încuraja clienții satisfăcuți să lase recenzii prin campanii de email marketing sau oferte speciale. Cu un scor mare pe Google Reviews sau TripAdvisor, restaurantele își sporesc vizibilitatea și atractivitatea.

De interes:  Reglare de conturi rezolvată cu toporul

Îmbunătățirea strategiilor de marketing local

Pentru restaurante, marketingul local este esențial, iar agențiile SEO sunt experte în acest domeniu. Ele optimizează conținutul pentru căutările locale, cum ar fi „restaurant cu terasă aproape de mine”, și folosesc instrumente precum Google My Business pentru a menține informațiile actualizate. Aceasta include detalii despre programul de funcționare, meniuri și evenimente speciale.

De asemenea, agențiile SEO implementează strategii de link building local, colaborând cu bloguri sau reviste din zonă pentru a promova restaurantul. Aceste linkuri îmbunătățesc poziționarea în căutări și atrag mai mulți clienți din comunitatea locală.

Monitorizarea și analiza performanței

Un alt beneficiu major al colaborării cu o agenție SEO este accesul la instrumente și rapoarte detaliate despre performanța site-ului și a campaniilor. Prin analiza traficului, a conversiilor și a pozițiilor în motoarele de căutare, agențiile pot ajusta strategia pentru a obține rezultate mai bune.

De exemplu, dacă o campanie pentru promovarea unui meniu de prânz nu aduce suficient trafic, agenția poate identifica problemele și le poate remedia rapid. Acest nivel de monitorizare continuă ajută restaurantele să-și maximizeze investiția în marketing digital.

Citeste in continuare

Educatie

Importanța cazierului judiciar online pentru angajare

Publicat

pe

eliberare_cazier_judiciar_online

Importanța transparenței în procesul de angajare

În calitate de profesionist în domeniul resurselor umane, consider că transparența joacă un rol esențial în procesul de angajare. Cazierul judiciar online pentru angajare asigură integritatea profesională, oferind angajatorilor o imagine clară asupra istoricului candidaților. Această transparență nu doar că protejează compania, dar și contribuie la crearea unui mediu de lucru bazat pe încredere.

Atunci când angajatorii au acces la informații clare și precise despre candidați, ei pot lua decizii mai bine fundamentate. Aceasta nu doar că ajută la selectarea celor mai potriviți candidați, dar și la construirea unei culturi organizaționale sănătoase. Transparența în angajare crește încrederea angajatorilor și angajaților, facilitând o colaborare mai eficientă și o comunicare deschisă. Într-o lume profesională în continuă schimbare, unde reputația poate fi afectată rapid, asigurarea unei transparențe complete devine o necesitate.

Cum influențează cazierul judiciar încrederea angajatorilor

Un Cazier judiciar online pentru angajare influențează semnificativ deciziile angajatorilor. Acesta oferă o bază solidă pentru evaluarea riscurilor asociate cu angajarea unui candidat. În calitate de angajator, am constatat că accesul la cazierul judiciar al candidaților îmi permite să îmi formez o opinie mai bine informată despre integritatea și fiabilitatea acestora.

De interes:  Masina electrica, metoda de transport a viitorului

Transparența cazierului judiciar online crește încrederea în candidați, deoarece aceștia pot demonstra că nu au antecedente penale care să le afecteze performanța profesională. Aceasta nu doar că protejează compania, dar și contribuie la crearea unui climat de lucru pozitiv, în care angajații se simt în siguranță și respectați. În plus, angajatorii care valorizează transparența în procesul de selecție sunt mai predispuși să atragă talente de top, care apreciază un mediu de lucru deschis și onest.

Cazuri în care cazierul judiciar poate fi un avantaj pentru candidați

Cazierul judiciar online pentru angajare asigură transparență nu doar pentru angajatori, ci și pentru candidați. În multe situații, un cazier curat poate fi un avantaj semnificativ în competiția pentru un loc de muncă. Candidatul cu cazier curat se evidențiază în competiție, având o șansă mai mare de a fi selectat pentru interviuri și oferte de muncă.

Această transparență le permite candidaților să își prezinte istoricul profesional într-un mod favorabil, demonstrând că sunt persoane de încredere. De asemenea, un cazier judiciar curat poate să le ofere candidaților o mai mare încredere în propriile abilități și să le sporească motivația de a aplica pentru poziții de responsabilitate. În acest sens, cazierul judiciar devine nu doar un document informativ, ci și un instrument de marketing personal pentru candidați.

De interes:  De ce sa alegi propanul?

Riscurile asociate cu neprezentarea cazierului judiciar

Riscurile legale ale angajării fără cazier judiciar online sunt considerabile. Fără o verificare adecvată a istoricului penal al candidaților, angajatorii se expun la potențiale probleme legale care pot afecta nu doar imaginea companiei, ci și stabilitatea financiară a acesteia. Este esențial ca angajatorii să fie conștienți de aceste riscuri și să implementeze procese clare de verificare a cazierului judiciar.

Cazier judiciar online pentru angajare asigură transparență și încredere, protejând atât angajatorii, cât și angajații. Fără această transparență, angajatorii pot face alegeri greșite, angajând persoane care nu corespund standardelor necesare, ceea ce poate duce la conflicte interne și la o deteriorare a atmosferei de lucru. De aceea, este crucial să se acorde o atenție deosebită procesului de verificare a cazierului judiciar, pentru a minimiza riscurile și a asigura o selecție corectă a candidaților.

Rolul cazierului judiciar în protecția angajatorilor și a angajaților

Cazierul judiciar online pentru angajare asigură transparență, având un rol crucial în protecția angajatorilor și a angajaților. Prin verificarea cazierului judiciar, angajatorii pot evita angajarea persoanelor cu antecedente penale care ar putea reprezenta un risc pentru companie sau pentru colegii de muncă. Această practică nu doar că protejează angajatorii de riscuri legale și financiare, dar și contribuie la crearea unui mediu de lucru sigur și sănătos.

De interes:  Reglare de conturi rezolvată cu toporul

În plus, transparența oferită de cazierul judiciar online ajută la consolidarea relațiilor de muncă. Angajații se simt mai în siguranță atunci când știu că colegii lor au fost verificați și că nu există riscuri ascunse. Astfel, cazierul judiciar devine un instrument esențial în asigurarea unui climat de lucru pozitiv, în care fiecare angajat se poate concentra pe îndeplinirea sarcinilor sale fără a fi îngrijorat de problemele de integritate ale colegilor.

În concluzie, importanța cazierului judiciar online în procesul de angajare nu poate fi subestimată. Acesta nu doar că asigură transparență și încredere, ci și protejează angajatorii și angajații, contribuind la crearea unui mediu profesional sănătos și eficient.

Citeste in continuare

Locale

Servicii de rent a car fara card de credit si depozit

Publicat

pe

De

Serviciile de inchirieri auto Bucuresti sunt cele mai bune solutii de mobilitate urbana si regionala

Mobilitatea urbana din marile orase a cunoscut o transformare rapida in ultimii ani, iar Bucurestiul nu face exceptie. Cu o infrastructura rutiera in continua expansiune si cu un ritm de viata tot mai alert, locuitorii si vizitatorii Capitalei se orienteaza din ce in ce mai mult catre solutii flexibile de transport. In acest context, serviciile de inchirieri auto Bucuresti s-au impus ca fiind unele dintre cele mai eficiente si convenabile optiuni pentru deplasare.

De ce sa alegi o masina de inchiriat in Bucuresti

Pentru multi, inchirierea unei masini este mai mult decat o comoditate – este o necesitate. In Bucuresti, traficul aglomerat si distantele mari dintre diferitele puncte de interes transforma utilizarea unei masini intr-o solutie esentiala pentru eficienta. Agentii economici, turistii, dar si locuitorii care au nevoie de mobilitate ocazionala se bazeaza pe parcurile auto ale firmelor specializate in inchirieri.

Aceste companii ofera o gama larga de modele, de la masini mici, ideale pentru oras, pana la SUV-uri, limuzine sau autoutilitare. Flexibilitatea termenilor de inchiriere si preturile competitive fac din aceste servicii o alegere accesibila pentru aproape orice categorie de clienti.

Inchirieri auto Otopeni – solutia perfecta la iesirea din aeroport

Una dintre cele mai cautate optiuni de inchiriere auto este cea oferita la iesirea din Aeroportul International Henri Coanda – Otopeni. Odata aterizat, nimeni nu isi doreste sa piarda timp asteptand un taxi sau sa navigheze printre conexiunile transportului public. Aici intervin serviciile de inchirieri auto Otopeni, care permit preluarea rapida a unui vehicul direct din aeroport.

Majoritatea companiilor de profil si-au stabilit birouri sau puncte de predare-preluare la Otopeni, tocmai pentru a raspunde nevoii tot mai mari de mobilitate imediata a clientilor care ajung in Bucuresti pentru afaceri, turism sau alte activitati. Serviciul este rapid, eficient si profesional, ceea ce il face o alegere fireasca pentru cei care vor sa se deplaseze fara stres.

De interes:  Reglare de conturi rezolvată cu toporul

Aeroportul Baneasa – o noua poarta pentru serviciile de mobilitate

Pe langa Otopeni, un alt punct fierbinte de pe harta mobilitatii bucurestene este Aeroportul Baneasa, care a fost redeschis recent pentru zboruri comerciale. Aceasta inaugurare a venit ca un nou impuls pentru piata de inchirieri auto Baneasa, intrucat tot mai multe firme s-au grabit sa isi deschida puncte de lucru in aceasta zona.

Beneficiind de o locatie strategica, in nordul Capitalei, aproape de centrele de afaceri si de cartierele rezidentiale premium, Baneasa devine rapid un pol de atractie pentru pasagerii care prefera zborurile low-cost sau care calatoresc frecvent pe rute interne si regionale. In acest context, prezenta serviciilor de inchirieri auto in apropiere nu este doar convenabila, ci si esentiala pentru fluidizarea deplasarilor.

Fara card de credit? Nicio problema! Solutii de inchiriere pentru toti clientii

Una dintre cele mai comune piedici pentru clientii care doresc sa inchirieze o masina este obligativitatea de a detine un card de credit. Insa, in ultima perioada, multe agentii de inchirieri auto fara card de credit si-au adaptat serviciile pentru a include si aceasta categorie de clienti.

Pentru multi romani, ideea de a utiliza un card de credit este inca asociata cu birocratia sau cu riscurile financiare. De aceea, posibilitatea de a inchiria o masina folosind un card de debit sau chiar cash este extrem de apreciata. Aceste companii vin in intampinarea clientilor cu politici flexibile, in care accentul cade pe accesibilitate si confort, nu pe formalitati inutile.

Experienta personalizata pentru fiecare client

Serviciile de inchirieri auto din Bucuresti nu mai sunt de mult un segment rigid si impersonal. Datorita concurentei si a cerintelor tot mai diverse ale clientilor, agentiile au invatat sa isi personalizeze ofertele. De la posibilitatea alegerii modelului si a culorii masinii, pana la livrarea la domiciliu sau la hotel, totul este gandit astfel incat experienta clientului sa fie cat mai fluida si lipsita de stres.

De interes:  Cod galben de vijelie în vestul țării

Multi operatori ofera extraoptiuni, precum scaune de copil, GPS, lanturi de iarna, Wi-Fi mobil sau chiar asigurare full cover, pentru ca fiecare client sa se simta in siguranta si in control. Este o forma de profesionalism care reflecta maturizarea pietei si orientarea catre servicii premium.

Avantajele inchirierii auto in regim short-term si long-term

Fie ca este vorba despre o nevoie pe termen scurt – un weekend prelungit, o delegatie sau o vacanta – fie ca vorbim despre solutii pe termen lung, cum ar fi inlocuirea temporara a unei masini personale, serviciile de inchirieri auto se adapteaza perfect. Clientii pot opta pentru tarife zilnice, saptamanale sau lunare, fiecare cu reduceri specifice si conditii clare.

In special pentru firme, inchirierea unei flote de masini pentru angajati poate fi mai avantajoasa decat achizitia directa. Lipsa grijilor legate de mentenanta, asigurari sau taxe suplimentare se traduce printr-o mai buna optimizare a bugetului si o flexibilitate organizationala crescuta.

Un aliat in turismul urban si rural

Pe langa avantajele pentru clientii de business, inchirierea unei masini reprezinta un atu important si pentru turism. Bucurestiul este o poarta de intrare catre numeroase destinatii spectaculoase din imprejurimi – de la castelele din Valea Prahovei, la satele traditionale din judetul Dambovita sau zonele viticole din Dealu Mare.

O masina inchiriata ofera libertate de miscare si posibilitatea de a descoperi locuri care nu sunt accesibile prin transportul in comun. Este o forma moderna de explorare, care ofera confort, siguranta si autonomie.

Digitalizare si rezervari rapide – tehnologia schimba jocul

In era digitala, serviciile de inchirieri auto fara card de credit au devenit mai accesibile ca niciodata. Prin aplicatii mobile sau site-uri web intuitive, clientii pot verifica in timp real disponibilitatea masinilor, pot compara preturi si pot finaliza o rezervare in doar cateva minute.

De interes:  Bilanț coronavirus: 1.872 de cazuri noi și 41 de decese. Vezi situația pe fiecare județ

Aceasta digitalizare vine cu un dublu avantaj: eficientizarea procesului si cresterea transparentei. Clientii pot vedea exact ce platesc, ce optiuni au la dispozitie si ce conditii implica fiecare inchiriere. Astfel, deciziile sunt mai bine informate, iar experienta este semnificativ imbunatatita.

Siguranta si igienizarea – prioritati post-pandemie

Dupa perioada pandemica, una dintre principalele preocupari ale clientilor a ramas siguranta sanitara. Companiile de inchirieri auto au raspuns prompt prin implementarea unor protocoale stricte de igienizare. Masinile sunt curatate si dezinfectate dupa fiecare client, iar angajatii sunt instruiti sa respecte toate normele de siguranta.

Aceasta atentie la detalii contribuie la mentinerea unui standard ridicat de incredere si fidelitate in randul clientilor, mai ales in conditiile in care calatoriile sunt din nou in crestere.

Concluzie: Bucurestiul are una dintre cele mai dezvoltate piete de inchirieri auto din tara

Serviciile de inchirieri auto din Bucuresti nu mai sunt un moft, ci o componenta esentiala a mobilitatii moderne. Cu solutii dedicate pentru Aeroportul Otopeni si Aeroportul Baneasa, cu optiuni accesibile si pentru cei fara card de credit, si cu o varietate impresionanta de modele disponibile, aceste servicii raspund unei game largi de nevoi.

Fie ca esti turist, om de afaceri, rezident temporar sau doar ai nevoie de o masina pentru cateva zile, ai la dispozitie o industrie bine pusa la punct, orientata spre calitate si confort. Bucurestiul, prin agentiile sale de inchirieri auto, demonstreaza ca poate concura cu orice capitala europeana atunci cand vine vorba de servicii de mobilitate eficiente si accesibile. Veti gasii de fiecare data cele mai bune solutii si optiuni de inchirieri auto bucuresti otopeni daca alegeti rezervarea online.

Citeste in continuare

ȘTIRI NOI

Localeacum 4 hours

Cum te poate ajuta o agenție SEO dacă ești proprietar de restaurant

Agențiile SEO pot transforma complet modul în care restaurantele își atrag clienții online. Prin optimizarea site-ului web și a conținutului...

abus-lacat-lant-bicicleta abus-lacat-lant-bicicleta
Sportacum 3 days

Protejează-ți bicicleta de hoți: alege antifurturile ABUS 

Fie că pedalezi prin oraș, prin parc sau te oprești pentru o cafea după o tură lungă, siguranța bicicletei tale...

Politicaacum 3 days

Victor Ponta critică întârzierea burselor pentru elevi: „E rușinos. Nu mai e vorba doar despre bani, ci despre respect”

Fostul prim-ministru al României și actual candidat independent la alegerile prezidențiale din 2025, Victor Ponta, a reacționat ferm în urma...

Cum percep consumatorii ambalajele din aluminiu în comparație cu alte materiale? Cum percep consumatorii ambalajele din aluminiu în comparație cu alte materiale?
Ce trebuie sa stiiacum 5 days

Cum percep consumatorii ambalajele din aluminiu în comparație cu alte materiale?

Ambalajul, odinioară doar un mijloc funcțional de protejare a produsului, a căpătat în ultimele decenii o importanță mult mai mare,...

verificare-asigurat-cnp-cnas verificare-asigurat-cnp-cnas
Ce trebuie sa stiiacum 5 days

Accesarea platformei online CNAS

Accesarea platformei online CNAS Pentru a verifica dacă sunt asigurat la sănătate prin CNAS, primul pas este accesarea platformei online...

Ce trebuie sa stiiacum 5 days

Programul de finanțare Electric-UP pentru brutării și cofetării: cum să îți modernizezi afacerea în mod sustenabil

Ți-ai dorit vreodată să transformi brutăria sau cofetăria ta într-un spațiu modern, eficient și prietenos cu mediul? Dacă te-ai săturat de...

eliberare_cazier_judiciar_online eliberare_cazier_judiciar_online
Educatieacum 6 days

Importanța cazierului judiciar online pentru angajare

Importanța transparenței în procesul de angajare În calitate de profesionist în domeniul resurselor umane, consider că transparența joacă un rol...

Ce trebuie sa stiiacum 6 days

RMN Cluj oferă rezultate RMN în maxim 24 de ore, pentru diagnostic rapid și precis

Centrul de imagistică medicală RMN Cluj vine în întâmpinarea pacienților cu un serviciu inovator și extrem de eficient: rezultate ale...

Localeacum 1 week

Servicii de rent a car fara card de credit si depozit

Serviciile de inchirieri auto Bucuresti sunt cele mai bune solutii de mobilitate urbana si regionala Mobilitatea urbana din marile orase...

Ce trebuie sa stiiacum 1 week

Ai un proiect de instalații? Profită de prețuri de lichidare de stoc la cutiile distribuitor metalice

În domeniul instalațiilor sanitare și termice, eficiența și siguranța sunt două criterii esențiale în alegerea fiecărei componente. Iar atunci când...

TOP ȘTIRI Bănățeanul.ro

Copyright © 2025 - BĂNĂȚEANUL.ro Toate drepturile rezervate. Răspunderea juridică, civilă și penală, pentru conținutul materialelor publicate pe site-ul www.banateanul.ro este purtată exclusiv de către autorul acestora. CONTACT: contact@banateanul.ro