Verificarea caroseriei

Verificarea caroseriei este una dintre cele mai usoare inspectii vizuale pe care le puteti face in timp ce va uitati la o masina. In esenta, cautati orice semne de revopsire sau inlocuire a panourilor care ar putea sugera ca masina a fost implicata accident. Zgarieturile si loviturile acumulate prin parcarile auto pot fi obisnuite si la usi, in timp ce partea frontala afectata ar putea sugera o multime de kilometri grei de autostrada. Verificati daca exista goluri ale panoului, precum si garniturile usii pentru scurgeri potentiale.

Ar trebui sa verificati cat de mult din masina puteti, afara, dedesubt si, acolo unde este posibil, in interior. Reparatiile vechi nu sunt neaparat un lucru rau, atata timp cat au fost finalizate corect. Ele pot chiar sa ajute la construirea unei imagini a trecutului masinii, sugereaza cei de la site-ul Inmatriculariauto.net.

Verificati pe toate panourile metalice ale corpului daca exista rugina. Rugina va incepe prin a se umfla sub vopsea, dar lasata necontrolata, poate forta vopseaua si, in cele din urma, poate exploda la exterior, asa ca trebuie sa o rezolvati. Ramasitele de piatre netratate si zgarieturile pot provoca rugina, de asemenea.

De interes:  Jocurile online sunt pe placul unui numar mare de persoane

Acordati o atentie deosebita aripilor masinii, in special marginilor buzelor din interiorul aripilor, deoarece apa, sarea, murdaria rutiera si nisipul pot provoca rugina. Si, de asemenea, verificati pragurile masinii – panourile care se gasesc sub usile de pe ambele parti.

Totodata, ar trebui sa cautati urme ale deteriorarii din cauza accidentelor si, mai important, urmele unor reparatii slabe. La lumina puternica a zilei, verificati daca panourile caroseriei au o culoare uniforma si cautati dovezi de „pulverizare excesiva” pe sticla, garnituri de cauciuc si garnituri din plastic.

Aruncati o privire la decalajele dintre panouri. Distanta trebuie sa fie uniforma intre toate panourile masinii.

Verificarea rotilor si a anvelopelor

Aceasta verificare externa suplimentara este importanta pentru a ne asigura ca orice achizitie la mana a doua are un set decent de anvelope. Daca nu, negociati pretul, deoarece cauciucul nou poate fi costisitor.

Verificati toate cele patru roti, plus roata de rezerva – daca are una. Cautati semne de deteriorare a fiecarei roti. Resturile rezultate din pietre sunt frecvente si nu sunt, de obicei, o problema grava, dar rotile care au jante puternic indoite vor trebui reparate sau inlocuite.

De interes:  „Vinovații fără vină cer să se facă lumină!”

Verificati, de asemenea, toate anvelopele. Acestea nu trebuie sa fie taiate, despicate, scobite sau bombate; daca vedeti vreun asemenea semn pe o anvelopa, va trebui sa fie inlocuita. Banda de rulare trebuie sa fie de cel putin 1,6 mm adancime in jurul intregii anvelope. Uzura neuniforma a anvelopei – in cazul in care o parte a anvelopei este mai uzata decat cealalta – poate indica alinierea gresita rotii sau a suspensiei. Acest lucru ar putea fi cauzat de o prabusire sau, pur si simplu, de lovirea unei gropi la viteza mare, dar problema va trebui remediata.

Daca toate verificarile sunt in regula si masina va place, probabil o veti achizitiona. In astfel de cazuri, puteti alege sa folositi serviciile unei firme de inmatriculari auto, astfel incat sa parcurgeti pasii legali usor si confortabil.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.