vis alpin belis

In zilele in care ploua sau este foarte frig, oamenii se plictisesc de moarte in apartamentele lor. Era iarna, ningea trist, cenusiu si dupa cateva ore, lapovita transforma zapada intr-o masa plina de apa.

Ti se ingropa piciorul pe trotuar si luai apa la picioare, oricat era de buna incaltamintea. Ma jucam cu nepotul meu in apartament, dar copiii de plictisesc repede. Ba faceam un razboi cu soldati de plastic, ba vindeam masini sau faceam curse de masini. Pe hol bateam mingea, dar adultii din casa ne certau. Eu faceam echipa cu copilul. Era frumos sa tragem din poarta in poarta, adica de la usa de la baie, pana la cealalta baie, numai ca in birou lucra cineva, in dormitor se odihnea altcineva care venea extenuat de la spital.

Am incercat sa il scot in parc, dar era pustiu. Toate chioscurile erau inchise, bancile pline de zapada si de apa, lacul inghetat si el. Numai pe mijlocul lui se adunasera pasarile ramase aici triste si friguroase.

De interes:  La mulţi ani, Lionel Richie! – Banat FM sound factory

Ce frumos ar fi la munte acum, mi-a spus el soptit! Mai stii atunci in Apuseni, cand am urcat cu masina de teren prin padurile acelea nesfarsite, pe drumul forestier si am vazut cinci vulpi roscate. Ne-am oprit pe munte si din lemnele uscate am facut un foc de tabara pe vatra din piatra. Se proiectau asa de frumos flacarile pe zapada inghetata.

exterior pensiunea vis alpinPovestea cu glasul plin de emotie si mi-am dat seama ca trebuie sa il ducem din nou acolo, adica sa cautam si sa rezervam cazare Belis.

Dar copilul, exigent in ceea ce priveste unitatea de cazare la care va fi gazduit si cunoscandu-si interesul a continuat:

-Mi-e dor de pensiunea aceea si nu vreau sa mergem in alta parte! Roaga-i tu, te rog, spune-le ca ma voi stradui mai mult la teste si ca voi face temele de bunavoie. Nu pot uita lacul strajuit de perdeaua aceea de brazi, muntii ridicandu-si capetele catre cer, foisorul cu focul viu de sub ceaun.

De interes:  Iata care sunt zodiile care prefera relatiile de lunga durata

Mi-am amintit de toate clipele de fericire acumulate acolo in concediul trecut. Cand nu ne puteam plimba, fiindca gheta ne facea sa patina si sa ne clatinam ca niste oameni beti, mergeam la centru spa, admiram peisajul hibernal din balcon sau faceam exercitii in sala de fitness. Crengi ninse, vrabii gurese, fulgi venind dansand din inaltul cerului toate mi se cuibarisera acolo in suflet si ma faceau sa imi fie dor.

Am strabatut satul si am aflat de haiducii ascunsi prin pesteri, de ursul cu ochi de aur si gheare de argint care se ascunde prin pesteri, de muntele vrajit care a pus aur in sufletele localnicilor.

Mancare buna ca in Apuseni nu am mancat nicaieri in alta parte in tara noastra sau in tarile pe care le-am vizitat.

Aici, in acest taram mirific este frumos in orice anotimp. Ma gandesc deja cat de racoros este locul vara, cand orasul da in clocot, cu lacul aproape, cu muntele si padurile de brazi.

De interes:  Delicii pe ritmurile amețitoare ale Orientului Apropiat! Festivalul Turcesc continuă, la Timișoara!

Toamna, tabloul este de vis datorita cromaticii, in timp ce pajistile alpine presarate cu flori de primavara pana toamna atrag vizitatorii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.