Connect with us

Locale

Bilanț coronavirus: În ultimele 24 de ore au fost înregistrate 6.333 de cazuri noi, dintre care 164 sunt ale unor pacienți reinfectați

Publicat

pe

Până astăzi, 26 septembrie, pe teritoriul României au fost înregistrate 1.194.106 cazuri de infectare cu noul coronavirus (COVID – 19), dintre care 821 sunt ale unor pacienți reinfectați, testați pozitiv la o perioadă mai mare de 180 de zile după prima infectare. 1.098.154 de pacienți au fost declarați vindecați. În ultimele 24 de ore au fost înregistrate 6.333 de cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2 (COVID – 19), dintre care 164 sunt ale unor pacienți reinfectați, testați pozitiv la o perioadă mai mare de 180 de zile după prima infectare.

Distribuția pe județe a cazurilor per total și a celor noi o regăsiți în tabelul de mai jos.  

Nr. crt.

Județ

Număr de cazuri confirmate(total)

Număr de cazuri nou confirmate

Incidența  înregistrată la 14 zile

1.

Alba

22594

66

2,10

2.

Arad

25883

119

2,60

3.

Argeș

29118

154

1,55

4.

Bacău

28879

134

1,95

5.

Bihor

31129

107

1,74

6.

Bistrița-Năsăud

14126

88

3,52

7.

Botoșani

16025

70

2,51

8.

Brașov

46048

111

2,07

9.

Brăila

14145

56

1,46

10.

Buzău

13665

70

1,37

11.

Caraș-Severin

12784

61

2,23

12.

Călărași

11497

69

2,51

13.

Cluj

62919

261

3,74

14.

Constanța

47111

293

2,92

15.

Covasna

8920

24

1,06

16.

Dâmbovița

23914

79

1,40

17.

Dolj

30390

331

3,28

18.

Galați

29952

254

2,02

19.

Giurgiu

12326

74

2,69

20.

Gorj

10096

48

1,54

21.

Harghita

8834

22

0,98

22.

Hunedoara

24515

75

1,92

23.

Ialomița

11824

92

2,13

24.

Iași

46850

399

2,34

25.

Ilfov

49845

291

5,38

26.

Maramureș

23361

114

3,39

27.

Mehedinți

9471

85

2,47

28.

Mureș

25334

57

1,32

29.

Neamț

20956

89

1,75

30.

Olt

16554

173

2,73

31.

Prahova

38854

187

2,44

32.

Satu Mare

15705

74

3,50

33.

Sălaj

11980

62

2,51

34.

Sibiu

28245

52

2,19

35.

Suceava

28012

175

2,59

36.

Teleorman

15646

103

3,01

37.

Timiș

61106

442

4,87

38.

Tulcea

8989

36

1,27

39.

Vaslui

18023

113

2,29

40.

Vâlcea

17547

74

1,70

41.

Vrancea

11787

54

1,59

42.

Mun. București

199797

653

4,35

43.

Din străinătate**

1473

9

 

44.

Cazuri noi nealocate pe județe

 

 

7877*

433

 

 TOTAL

1.194.106

6.333

 

*Referitor la „cazurile noi nealocate pe județe”, facem precizarea că numărul acestora este determinat de modificările aduse platformei electronice prin care sunt raportate și centralizate rezultatele testelor pentru noul coronavirus. Astfel, conform noii metodologii, centrele de testare introduc în mod direct rezultatele testelor realizate, urmând ca de la nivelul Direcțiilor de Sănătate Publică să fie realizată ancheta epidemiologică și atribuite cazurile pozitive județului/localității de care aparțin persoanele infectate.

De interes:  Vremea se răcește ușor și revin ploile în vestul țării

**În ceea ce privește cazurile din străinătate, acestea sunt cazuri ale unor cetățeni care au venit în România fiind infectați în alte țări. Aceste cazuri au fost cuprinse în totalul cazurilor noi nealocate pe județe.

Coeficientul infectărilor cumulate la 14 zile, raportate la 1.000 de locuitori este calculat de către Direcțiile de Sănătate Publică, la nivelul Municipiului București și al județelor. Mai jos aveți graficul realizat în baza raportărilor primite de CNCCI de la Direcțiile de Sănătate Publică:

 

 

 

Distinct de cazurile nou confirmate, în urma retestării pacienților care erau deja pozitivi, 468 de persoane au fost reconfirmate pozitiv. Distribuția pe județe a acestor cazuri o regăsiți în tabelul de mai jos.

 

 Nr. Crt.

JUDEȚ

Probe pozitive la retestare

1

ALBA

2

2

ARAD

8

3

ARGEŞ

7

4

BACĂU

10

5

BIHOR

5

6

BISTRIŢA-NĂSĂUD

7

7

BOTOŞANI

3

8

BRĂILA

2

9

BRAŞOV

7

10

BUZĂU

7

11

CĂLĂRAŞI

2

12

CARAŞ-SEVERIN

4

13

CLUJ

7

14

CONSTANŢA

13

15

COVASNA

16

DÂMBOVIŢA

1

17

DOLJ

40

18

GALAŢI

12

19

GIURGIU

16

20

GORJ

4

21

HARGHITA

22

HUNEDOARA

13

23

IALOMIŢA

3

24

IAŞI

19

25

ILFOV

44

26

MARAMUREŞ

7

27

MEHEDINŢI

1

28

MUNICIPIUL BUCUREŞTI

95

29

MUREŞ

6

30

NEAMŢ

4

31

OLT

15

32

PRAHOVA

6

33

SĂLAJ

8

34

SATU MARE

23

35

SIBIU

3

36

SUCEAVA

9

37

TELEORMAN

22

38

TIMIŞ

15

39

TULCEA

2

40

VÂLCEA

4

41

VASLUI

6

42

VRANCEA

6

 

Total

    468

 

Până astăzi, 36.341 de persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2 au decedat.

 

În intervalul 25.09.2021 (10:00) – 26.09.2021 (10:00) au fost raportate de către INSP 111 decese (58 bărbați și 53 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Alba, Arad,  Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Caraș-Severin, Călărași, Cluj, Constanța, Dâmbovița, Dolj, Gorj, Harghita,  Maramureș, Mehedinți, Olt, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timiș, Tulcea, Vaslui, Vâlcea.

 

Dintre cele 111 decese, 1 a fost înregistrat la categoria de vârstă 30-39 ani, 10 la categoria de vârstă 50-59 ani, 30 la categoria de vârstă 60-69 ani, 32 la categoria de vârstă 70-79 ani și 38 la categoria de vârstă peste 80 ani.

 

107 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, iar 4 pacienți decedați nu au prezentat comorbidități.

De interes:  241 de cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2! Situația din fiecare județ

 

Nu au fost raportate decese anterioare intervalului de referință.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 10.313. Dintre acestea, 1.220 sunt internate la ATI.

Din totalul pacienților internați, 267 sunt minori, 246 fiind internați în secții și 21 la ATI.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 9.523.585 de teste RT-PCR și 3.092.303 teste rapide antigenice. În ultimele 24 de ore au fost efectuate 16.062 de teste RT-PCR (6.201 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 9.861 la cerere) și 28.208 teste rapide antigenice.

Pe teritoriul României, 49.407 persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 9.185 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 59.899 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 227 de persoane.

În ultimele 24 de ore, au fost înregistrate 4.278 de apeluri la numărul unic de urgență 112.

Ca urmare a încălcării prevederilor Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, polițiștii și jandarmii au aplicat, în ziua de 25 septembrie, 1.484 de sancțiuni contravenționale, în valoare de 290.350 lei.

De asemenea, prin structurile abilitate ale Poliției, au fost întocmite, ieri, 2 dosare penale pentru zădărnicirea combaterii bolilor, faptă prevăzută și pedepsită de art. 352 Cod Penal.

Reamintim cetățenilor că Ministerul Afacerilor Interne a operaționalizat, începând cu data de 04.07.2020, o linie TELVERDE (0800800165) la care pot fi sesizate încălcări ale normelor de protecție sanitară.

Apelurile sunt preluate de un dispecerat, în sistem integrat, și repartizate structurilor teritoriale pentru verificarea aspectelor sesizate.

În ceea ce privește situația cetățenilor români aflați în alte state, 23.744 de cetățeni români au fost confirmați ca fiind infectați cu SARS – CoV – 2 (coronavirus): 2.543 în Italia, 16.946 în Spania, 198 în Marea Britanie, 129 în Franța, 3.124 în Germania,  95 în Grecia, 49 în Danemarca, 37 în Ungaria, 28 în Olanda, 2 în Namibia, 5 în SUA, 8 în Suedia,  143 în Austria, 22 în Belgia, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 75 în Elveția, 4 în Turcia, 2 în Islanda, 2 în Belarus, 8 în Bulgaria, 21 în Cipru, 4 în India, 5 în Ucraina, 8 în Emiratele Arabe Unite, 14 în Republica Moldova, 3 în Muntenegru, 218 în Irlanda, 5 în Singapore, 5 în Tunisia, 9 în Republica Coreea, 2 în Bosnia și Herțegovina, 2 în Serbia, 3 în Croația și câte unul în Argentina, Luxemburg, Malta, Brazilia, Kazakhstan, Republica Congo, Qatar, Vatican, Portugalia, Egipt, Pakistan, Iran, Slovenia, Federația Rusă, Finlanda, Polonia și Kuweit. De la începutul epidemiei de COVID-19 (coronavirus) și până la acest moment, 194 de cetățeni români aflați în străinătate, 37 în Italia, 19 în Franța, 43 în Marea Britanie, 60 în Spania, 14 în Germania, 2 în Belgia, 3 în Suedia, 5 în Irlanda, 2 în Elveția, 2 în Austria, unul în SUA, unul în Brazilia, unul în Republica Congo, unul în Grecia, unul în Iran unul în Polonia și unul în Bulgaria, au decedat.

De interes:  Ministrul Sănătății, în vizită de lucru la Timișoara

Dintre cetățenii români confirmați cu infecție cu noul coronavirus, 798 au fost declarați vindecați: 677 în Germania, 90 în Grecia, 18 în Franța, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 2 în Namibia, unul în Luxemburg, unul în Tunisia și unul în Argentina.

Notă: aceste date sunt obținute de misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României în străinătate, fie de la autoritățile competente din statele de reședință, în măsura în care aceste date fac obiectul comunicării publice, fie în mod direct de la cetățenii români din străinătate.

 Le reamintim cetățenilor să ia în considerare doar informațiile verificate prin sursele oficiale și să apeleze pentru recomandări și alte informații la linia TELVERDE – 0800.800.358. Numărul TELVERDE nu este un număr de urgență, este o linie telefonică alocată strict pentru informarea cetățenilor și este valabilă pentru apelurile naționale, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00. De asemenea, românii aflați în străinătate pot solicita informații despre prevenirea și combaterea virusului la linia special dedicată lor, +4021.320.20.20.

În continuare vă prezentăm situația privind infectarea cu virusul SARS – CoV – 2 la nivel european și global:

În intervalul 16 septembrie 2021 – 23 septembrie 2021, au fost raportate 37.863.314 de cazuri în UE / SEE. Cele mai multe cazuri au fost înregistrate în Franţa, Italia, Spania și Germania.

Începând din 15 decembrie, CEPCB a întrerupt publicarea datelor privind numărul cazurilor confirmate și numărul cetățenilor decedați, atât în UE / SEE, Regatul Unit, Monaco, San Marino, Elveția, Andorra, cât și la nivel global. Aceste raportări sunt actualizate săptămânal.  

ŢARA

 

CAZURI

CONFIRMATE

DECEDAȚI

 

Regatul Unit

7.429.746  (+203.470)

135.203 (+1.003)

Franţa    

6.955.333    (+50.262)

116.030    (+513)

Spania

4.935.534    (+20.269)

  85.901    (+508)

Italia

4.636.111    (+29.698)

130.310    (+391)

Germania

4.145.852    (+62.701)           

  92.971    (+353)

Sursă: Centrul European pentru Prevenirea și Controlul Bolilor (CEPCB) (https://www.ecdc.europa.eu/en

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Educatie

Importanța cazierului judiciar online pentru angajare

Publicat

pe

eliberare_cazier_judiciar_online

Importanța transparenței în procesul de angajare

În calitate de profesionist în domeniul resurselor umane, consider că transparența joacă un rol esențial în procesul de angajare. Cazierul judiciar online pentru angajare asigură integritatea profesională, oferind angajatorilor o imagine clară asupra istoricului candidaților. Această transparență nu doar că protejează compania, dar și contribuie la crearea unui mediu de lucru bazat pe încredere.

Atunci când angajatorii au acces la informații clare și precise despre candidați, ei pot lua decizii mai bine fundamentate. Aceasta nu doar că ajută la selectarea celor mai potriviți candidați, dar și la construirea unei culturi organizaționale sănătoase. Transparența în angajare crește încrederea angajatorilor și angajaților, facilitând o colaborare mai eficientă și o comunicare deschisă. Într-o lume profesională în continuă schimbare, unde reputația poate fi afectată rapid, asigurarea unei transparențe complete devine o necesitate.

Cum influențează cazierul judiciar încrederea angajatorilor

Un Cazier judiciar online pentru angajare influențează semnificativ deciziile angajatorilor. Acesta oferă o bază solidă pentru evaluarea riscurilor asociate cu angajarea unui candidat. În calitate de angajator, am constatat că accesul la cazierul judiciar al candidaților îmi permite să îmi formez o opinie mai bine informată despre integritatea și fiabilitatea acestora.

De interes:  Vremea se răcește ușor și revin ploile în vestul țării

Transparența cazierului judiciar online crește încrederea în candidați, deoarece aceștia pot demonstra că nu au antecedente penale care să le afecteze performanța profesională. Aceasta nu doar că protejează compania, dar și contribuie la crearea unui climat de lucru pozitiv, în care angajații se simt în siguranță și respectați. În plus, angajatorii care valorizează transparența în procesul de selecție sunt mai predispuși să atragă talente de top, care apreciază un mediu de lucru deschis și onest.

Cazuri în care cazierul judiciar poate fi un avantaj pentru candidați

Cazierul judiciar online pentru angajare asigură transparență nu doar pentru angajatori, ci și pentru candidați. În multe situații, un cazier curat poate fi un avantaj semnificativ în competiția pentru un loc de muncă. Candidatul cu cazier curat se evidențiază în competiție, având o șansă mai mare de a fi selectat pentru interviuri și oferte de muncă.

Această transparență le permite candidaților să își prezinte istoricul profesional într-un mod favorabil, demonstrând că sunt persoane de încredere. De asemenea, un cazier judiciar curat poate să le ofere candidaților o mai mare încredere în propriile abilități și să le sporească motivația de a aplica pentru poziții de responsabilitate. În acest sens, cazierul judiciar devine nu doar un document informativ, ci și un instrument de marketing personal pentru candidați.

De interes:  Manifestare de 10 la Bozovici! Cea de-a X-a ediție a „Sărbătorii Muzeelor Săteşti“ a fost o reușită – BANAT

Riscurile asociate cu neprezentarea cazierului judiciar

Riscurile legale ale angajării fără cazier judiciar online sunt considerabile. Fără o verificare adecvată a istoricului penal al candidaților, angajatorii se expun la potențiale probleme legale care pot afecta nu doar imaginea companiei, ci și stabilitatea financiară a acesteia. Este esențial ca angajatorii să fie conștienți de aceste riscuri și să implementeze procese clare de verificare a cazierului judiciar.

Cazier judiciar online pentru angajare asigură transparență și încredere, protejând atât angajatorii, cât și angajații. Fără această transparență, angajatorii pot face alegeri greșite, angajând persoane care nu corespund standardelor necesare, ceea ce poate duce la conflicte interne și la o deteriorare a atmosferei de lucru. De aceea, este crucial să se acorde o atenție deosebită procesului de verificare a cazierului judiciar, pentru a minimiza riscurile și a asigura o selecție corectă a candidaților.

Rolul cazierului judiciar în protecția angajatorilor și a angajaților

Cazierul judiciar online pentru angajare asigură transparență, având un rol crucial în protecția angajatorilor și a angajaților. Prin verificarea cazierului judiciar, angajatorii pot evita angajarea persoanelor cu antecedente penale care ar putea reprezenta un risc pentru companie sau pentru colegii de muncă. Această practică nu doar că protejează angajatorii de riscuri legale și financiare, dar și contribuie la crearea unui mediu de lucru sigur și sănătos.

De interes:  Banatul montan, sub amenițarea apelor – BANAT FM

În plus, transparența oferită de cazierul judiciar online ajută la consolidarea relațiilor de muncă. Angajații se simt mai în siguranță atunci când știu că colegii lor au fost verificați și că nu există riscuri ascunse. Astfel, cazierul judiciar devine un instrument esențial în asigurarea unui climat de lucru pozitiv, în care fiecare angajat se poate concentra pe îndeplinirea sarcinilor sale fără a fi îngrijorat de problemele de integritate ale colegilor.

În concluzie, importanța cazierului judiciar online în procesul de angajare nu poate fi subestimată. Acesta nu doar că asigură transparență și încredere, ci și protejează angajatorii și angajații, contribuind la crearea unui mediu profesional sănătos și eficient.

Citeste in continuare

Locale

Servicii de rent a car fara card de credit si depozit

Publicat

pe

De

Serviciile de inchirieri auto Bucuresti sunt cele mai bune solutii de mobilitate urbana si regionala

Mobilitatea urbana din marile orase a cunoscut o transformare rapida in ultimii ani, iar Bucurestiul nu face exceptie. Cu o infrastructura rutiera in continua expansiune si cu un ritm de viata tot mai alert, locuitorii si vizitatorii Capitalei se orienteaza din ce in ce mai mult catre solutii flexibile de transport. In acest context, serviciile de inchirieri auto Bucuresti s-au impus ca fiind unele dintre cele mai eficiente si convenabile optiuni pentru deplasare.

De ce sa alegi o masina de inchiriat in Bucuresti

Pentru multi, inchirierea unei masini este mai mult decat o comoditate – este o necesitate. In Bucuresti, traficul aglomerat si distantele mari dintre diferitele puncte de interes transforma utilizarea unei masini intr-o solutie esentiala pentru eficienta. Agentii economici, turistii, dar si locuitorii care au nevoie de mobilitate ocazionala se bazeaza pe parcurile auto ale firmelor specializate in inchirieri.

Aceste companii ofera o gama larga de modele, de la masini mici, ideale pentru oras, pana la SUV-uri, limuzine sau autoutilitare. Flexibilitatea termenilor de inchiriere si preturile competitive fac din aceste servicii o alegere accesibila pentru aproape orice categorie de clienti.

Inchirieri auto Otopeni – solutia perfecta la iesirea din aeroport

Una dintre cele mai cautate optiuni de inchiriere auto este cea oferita la iesirea din Aeroportul International Henri Coanda – Otopeni. Odata aterizat, nimeni nu isi doreste sa piarda timp asteptand un taxi sau sa navigheze printre conexiunile transportului public. Aici intervin serviciile de inchirieri auto Otopeni, care permit preluarea rapida a unui vehicul direct din aeroport.

Majoritatea companiilor de profil si-au stabilit birouri sau puncte de predare-preluare la Otopeni, tocmai pentru a raspunde nevoii tot mai mari de mobilitate imediata a clientilor care ajung in Bucuresti pentru afaceri, turism sau alte activitati. Serviciul este rapid, eficient si profesional, ceea ce il face o alegere fireasca pentru cei care vor sa se deplaseze fara stres.

De interes:  Manifestare de 10 la Bozovici! Cea de-a X-a ediție a „Sărbătorii Muzeelor Săteşti“ a fost o reușită – BANAT

Aeroportul Baneasa – o noua poarta pentru serviciile de mobilitate

Pe langa Otopeni, un alt punct fierbinte de pe harta mobilitatii bucurestene este Aeroportul Baneasa, care a fost redeschis recent pentru zboruri comerciale. Aceasta inaugurare a venit ca un nou impuls pentru piata de inchirieri auto Baneasa, intrucat tot mai multe firme s-au grabit sa isi deschida puncte de lucru in aceasta zona.

Beneficiind de o locatie strategica, in nordul Capitalei, aproape de centrele de afaceri si de cartierele rezidentiale premium, Baneasa devine rapid un pol de atractie pentru pasagerii care prefera zborurile low-cost sau care calatoresc frecvent pe rute interne si regionale. In acest context, prezenta serviciilor de inchirieri auto in apropiere nu este doar convenabila, ci si esentiala pentru fluidizarea deplasarilor.

Fara card de credit? Nicio problema! Solutii de inchiriere pentru toti clientii

Una dintre cele mai comune piedici pentru clientii care doresc sa inchirieze o masina este obligativitatea de a detine un card de credit. Insa, in ultima perioada, multe agentii de inchirieri auto fara card de credit si-au adaptat serviciile pentru a include si aceasta categorie de clienti.

Pentru multi romani, ideea de a utiliza un card de credit este inca asociata cu birocratia sau cu riscurile financiare. De aceea, posibilitatea de a inchiria o masina folosind un card de debit sau chiar cash este extrem de apreciata. Aceste companii vin in intampinarea clientilor cu politici flexibile, in care accentul cade pe accesibilitate si confort, nu pe formalitati inutile.

Experienta personalizata pentru fiecare client

Serviciile de inchirieri auto din Bucuresti nu mai sunt de mult un segment rigid si impersonal. Datorita concurentei si a cerintelor tot mai diverse ale clientilor, agentiile au invatat sa isi personalizeze ofertele. De la posibilitatea alegerii modelului si a culorii masinii, pana la livrarea la domiciliu sau la hotel, totul este gandit astfel incat experienta clientului sa fie cat mai fluida si lipsita de stres.

De interes:  Polițist din Teleorman ajuns în stare gravă la spital în urma unui grav accident pe DN 6, la Buchin FOTO

Multi operatori ofera extraoptiuni, precum scaune de copil, GPS, lanturi de iarna, Wi-Fi mobil sau chiar asigurare full cover, pentru ca fiecare client sa se simta in siguranta si in control. Este o forma de profesionalism care reflecta maturizarea pietei si orientarea catre servicii premium.

Avantajele inchirierii auto in regim short-term si long-term

Fie ca este vorba despre o nevoie pe termen scurt – un weekend prelungit, o delegatie sau o vacanta – fie ca vorbim despre solutii pe termen lung, cum ar fi inlocuirea temporara a unei masini personale, serviciile de inchirieri auto se adapteaza perfect. Clientii pot opta pentru tarife zilnice, saptamanale sau lunare, fiecare cu reduceri specifice si conditii clare.

In special pentru firme, inchirierea unei flote de masini pentru angajati poate fi mai avantajoasa decat achizitia directa. Lipsa grijilor legate de mentenanta, asigurari sau taxe suplimentare se traduce printr-o mai buna optimizare a bugetului si o flexibilitate organizationala crescuta.

Un aliat in turismul urban si rural

Pe langa avantajele pentru clientii de business, inchirierea unei masini reprezinta un atu important si pentru turism. Bucurestiul este o poarta de intrare catre numeroase destinatii spectaculoase din imprejurimi – de la castelele din Valea Prahovei, la satele traditionale din judetul Dambovita sau zonele viticole din Dealu Mare.

O masina inchiriata ofera libertate de miscare si posibilitatea de a descoperi locuri care nu sunt accesibile prin transportul in comun. Este o forma moderna de explorare, care ofera confort, siguranta si autonomie.

Digitalizare si rezervari rapide – tehnologia schimba jocul

In era digitala, serviciile de inchirieri auto fara card de credit au devenit mai accesibile ca niciodata. Prin aplicatii mobile sau site-uri web intuitive, clientii pot verifica in timp real disponibilitatea masinilor, pot compara preturi si pot finaliza o rezervare in doar cateva minute.

De interes:  Bomba momentului! Oamenii cheie din Poșta Română, înlocuiți „noaptea, ca hoții”. Anca Alexandrescu dezvăluie încrengăturile

Aceasta digitalizare vine cu un dublu avantaj: eficientizarea procesului si cresterea transparentei. Clientii pot vedea exact ce platesc, ce optiuni au la dispozitie si ce conditii implica fiecare inchiriere. Astfel, deciziile sunt mai bine informate, iar experienta este semnificativ imbunatatita.

Siguranta si igienizarea – prioritati post-pandemie

Dupa perioada pandemica, una dintre principalele preocupari ale clientilor a ramas siguranta sanitara. Companiile de inchirieri auto au raspuns prompt prin implementarea unor protocoale stricte de igienizare. Masinile sunt curatate si dezinfectate dupa fiecare client, iar angajatii sunt instruiti sa respecte toate normele de siguranta.

Aceasta atentie la detalii contribuie la mentinerea unui standard ridicat de incredere si fidelitate in randul clientilor, mai ales in conditiile in care calatoriile sunt din nou in crestere.

Concluzie: Bucurestiul are una dintre cele mai dezvoltate piete de inchirieri auto din tara

Serviciile de inchirieri auto din Bucuresti nu mai sunt un moft, ci o componenta esentiala a mobilitatii moderne. Cu solutii dedicate pentru Aeroportul Otopeni si Aeroportul Baneasa, cu optiuni accesibile si pentru cei fara card de credit, si cu o varietate impresionanta de modele disponibile, aceste servicii raspund unei game largi de nevoi.

Fie ca esti turist, om de afaceri, rezident temporar sau doar ai nevoie de o masina pentru cateva zile, ai la dispozitie o industrie bine pusa la punct, orientata spre calitate si confort. Bucurestiul, prin agentiile sale de inchirieri auto, demonstreaza ca poate concura cu orice capitala europeana atunci cand vine vorba de servicii de mobilitate eficiente si accesibile. Veti gasii de fiecare data cele mai bune solutii si optiuni de inchirieri auto bucuresti otopeni daca alegeti rezervarea online.

Citeste in continuare

Locale

Penetration Testing Services in France by Feel IT: Secure Your Business from Cyber Threats

Publicat

pe

In an increasingly digital world, cybersecurity has become a top priority for businesses in France. With cyberattacks growing in frequency and complexity, organizations must take proactive steps to protect their digital assets. At Feel IT, we offer professional penetration testing services in France to help companies identify vulnerabilities before they can be exploited.

What is Penetration Testing?

Penetration testing, or ethical hacking, is a simulated cyberattack on your systems, applications, or networks to uncover security flaws. Unlike real attacks, pen testing is controlled and safe, performed by experienced cybersecurity experts who think like hackers—but work for you.

The goal? To find weaknesses before malicious actors do and provide clear, actionable insights to strengthen your defenses.

Our Penetration Testing Services in France

At Feel IT, we deliver comprehensive penetration testing services tailored to your business and industry:

1. Network Penetration Testing

We assess the security of your internal and external network infrastructure, identifying open ports, misconfigurations, and vulnerabilities that could allow unauthorized access.

De interes:  Un proiect îndelung asteptat prinde contur la Timișoara: se lărgește un drum important

2. Web & Mobile Application Testing

Your applications are often the most exposed parts of your business. We simulate attacks on your web and mobile platforms to uncover flaws like SQL injections, cross-site scripting (XSS), and insecure authentication.

3. Cloud Security Testing

Using cloud-based services? We evaluate the security of your cloud environment, ensuring proper configurations, permissions, and access controls are in place to prevent data breaches.

4. Social Engineering Tests

Employees are often the weakest link in the security chain. We run phishing simulations and other human-focused tests to evaluate awareness and prepare your team for real-world threats.

5. Wireless Security Testing

We test your Wi-Fi networks for weak encryption, rogue access points, and other vulnerabilities that can lead to unauthorized access.

Why Choose Feel IT?

  • Certified Ethical Hackers: Our security team holds certifications such as CEH, OSCP, and CISSP.

  • Compliance-Ready Reports: Our detailed reports help you meet GDPR, ISO 27001, PCI-DSS, and other regulatory requirements.

  • Tailored for the French Market: We understand local business practices, languages, and regulations.

  • Confidential & Discreet: Your data security is our top priority. We work under strict NDAs and confidentiality agreements.

De interes:  Polițist din Teleorman ajuns în stare gravă la spital în urma unui grav accident pe DN 6, la Buchin FOTO

Stay Ahead of Hackers

Cyber threats don’t wait. Penetration testing is one of the most effective ways to gain visibility into your current security posture and take action before it’s too late.

At Feel IT, we help companies across France—from startups to large enterprises—stay protected, compliant, and resilient in the face of ever-evolving cyber risks.

Ready to test your defenses? Contact Feel IT today for expert penetration testing services in France.

Citeste in continuare

ȘTIRI NOI

abus-lacat-lant-bicicleta abus-lacat-lant-bicicleta
Sportacum 2 days

Protejează-ți bicicleta de hoți: alege antifurturile ABUS 

Fie că pedalezi prin oraș, prin parc sau te oprești pentru o cafea după o tură lungă, siguranța bicicletei tale...

Politicaacum 3 days

Victor Ponta critică întârzierea burselor pentru elevi: „E rușinos. Nu mai e vorba doar despre bani, ci despre respect”

Fostul prim-ministru al României și actual candidat independent la alegerile prezidențiale din 2025, Victor Ponta, a reacționat ferm în urma...

Cum percep consumatorii ambalajele din aluminiu în comparație cu alte materiale? Cum percep consumatorii ambalajele din aluminiu în comparație cu alte materiale?
Ce trebuie sa stiiacum 4 days

Cum percep consumatorii ambalajele din aluminiu în comparație cu alte materiale?

Ambalajul, odinioară doar un mijloc funcțional de protejare a produsului, a căpătat în ultimele decenii o importanță mult mai mare,...

verificare-asigurat-cnp-cnas verificare-asigurat-cnp-cnas
Ce trebuie sa stiiacum 4 days

Accesarea platformei online CNAS

Accesarea platformei online CNAS Pentru a verifica dacă sunt asigurat la sănătate prin CNAS, primul pas este accesarea platformei online...

Ce trebuie sa stiiacum 4 days

Programul de finanțare Electric-UP pentru brutării și cofetării: cum să îți modernizezi afacerea în mod sustenabil

Ți-ai dorit vreodată să transformi brutăria sau cofetăria ta într-un spațiu modern, eficient și prietenos cu mediul? Dacă te-ai săturat de...

eliberare_cazier_judiciar_online eliberare_cazier_judiciar_online
Educatieacum 5 days

Importanța cazierului judiciar online pentru angajare

Importanța transparenței în procesul de angajare În calitate de profesionist în domeniul resurselor umane, consider că transparența joacă un rol...

Ce trebuie sa stiiacum 5 days

RMN Cluj oferă rezultate RMN în maxim 24 de ore, pentru diagnostic rapid și precis

Centrul de imagistică medicală RMN Cluj vine în întâmpinarea pacienților cu un serviciu inovator și extrem de eficient: rezultate ale...

Localeacum 1 week

Servicii de rent a car fara card de credit si depozit

Serviciile de inchirieri auto Bucuresti sunt cele mai bune solutii de mobilitate urbana si regionala Mobilitatea urbana din marile orase...

Ce trebuie sa stiiacum 1 week

Ai un proiect de instalații? Profită de prețuri de lichidare de stoc la cutiile distribuitor metalice

În domeniul instalațiilor sanitare și termice, eficiența și siguranța sunt două criterii esențiale în alegerea fiecărei componente. Iar atunci când...

Localeacum 1 week

Penetration Testing Services in France by Feel IT: Secure Your Business from Cyber Threats

In an increasingly digital world, cybersecurity has become a top priority for businesses in France. With cyberattacks growing in frequency...

TOP ȘTIRI Bănățeanul.ro

Copyright © 2025 - BĂNĂȚEANUL.ro Toate drepturile rezervate. Răspunderea juridică, civilă și penală, pentru conținutul materialelor publicate pe site-ul www.banateanul.ro este purtată exclusiv de către autorul acestora. CONTACT: contact@banateanul.ro