Peste 20.000 de drumuri mai puțin făcute la ghișeele Primăriei, de la începutul anului. Unul din efectele digitalizarii.

De la începutul anului, tot mai mulți timișoreni folosesc serviciile online pe care le-am introdus sau le-am îmbunătățit:

 

Jumătate din cei care și-au cumpărat abonamente de parcare anul acesta au ales online-ul în locul statului la coadă. Peste 10.000 de abonamente vândute online anul acesta.

 

Jumătate din cei care și-au plătit impozitul în prima zi de încasare au ales online-ul și nu tradiționalul ghișeu de la Poștă sau de la Direcția Fiscală. De săptămâna trecută, avem o aplicație de plată a impozitelor locale mult mai accesibilă și, în sfârșit, persoanele fizice nu mai trebuie să meargă la Direcția Fiscală să se înregistreze în sistem. Peste 3.500 de plătitori online doar în prima zi.

 

E anul Capitalei Culturale, așa că de săptămâna asta, cei care organizează spectacole sau activități culturale pot depune declarațiile și actele cerute de lege direct din fața calculatorului, fără să mai vină la ghișeu.

De interes:  Cât de pregătiți suntem pentru un cutremur major

 

 6.000 de timișoreni au folosit noua platformă de programări online de la evidența populației, în ultimele două săptămâni. Cei care își schimbă cartea de identitate, înregistrează nașterea copilului, au nevoie de duplicate după certificate de naștere, de căsătorie sau alte acte de stare civilă au de anul acesta o platformă îmbunătățită pentru programări online.

 

„Am început cu digitalizarea celor mai folosite servicii de către timișoreni, cele care generează cele mai multe drumuri la ghișeu. Continuăm și cu celelalte. Eliminăm drumurile inutile la Primărie dar și proceduri birocratice care vă consumă timpul fără rost”, a declarat primarul Dominic Fritz.

Sursa: Realitatea de Timis

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.