Bucuresti, capitala Romaniei, este invadata zilnic de sute sau chiar mii de materiale publicitare, dintre care se pot detasa pliantele, brosurile, afisele si, mai nou, flyerele. Zonele aglomerate ale Capitalei, precum mall-urile, gurile de metrou sau intrarile marilor centre comerciale sunt pline de oameni imbracati frumos, doritori sa iti imparta, cu drag, un fluturas publicitar sau un pliant.

In spatele acelor flyere care ajung zilnic in mana trecatorilor, se ascund numeroase mistere. Dar poate, cel mai mare dintre mistere este legat de maniera in care sunt realizati si finisati acei fluturasi publicitari, precum si pasii care ii parcurg, de la plasarea comenzii si pana sa ajunga in mainile publicului vizat.

Cum se face un flyer?

Flyerele sunt unelte necostisitoare cu ajutorul carora puteti sa va faceti cunoscute ofertele in zona de interes pentru categoriile de clienti vizate. Fluturasii promotionali sunt instrumente prin care veti putea anunta clientii carora va adresati legat de noile promotii si oferte, concursuri si alte anunturi cu privire la afacerea pe care o aveti. Sunt cateva reguli de alcatuire a flyerelor care va ajuta sa gasiti cele mai bune optiuni pentru afacerile voastre.

Fluturasii trebuie sa ramana niste instrumente de advertising eficiente si ieftine. Pentru a elimina costurile in ceea ce priveste alcatuirea flyerelor, puteti sa va folositi de programe care va ajuta de la primul pas pa ultimul din constructia unei asemenea productii. Unicul lucru care va ramane ar fi sa trimiteti machetele la tipografie in momentul in care toti managerii responsabili isi dau acordul si cand flyerele sunt evaluate de experti in domeniu.

De interes:  Doamne, fă o minune, să o trimitem în Parlamentul European pe Luminița noastră! Ceva mai ridicol?!

In al doilea rand trebuie sa fii constient de modelul de ansablu al afacerii pentru care vreti sa proiectezi flyerul. De asemenea trebuie sa stii cu ce consumatori vei avea de a face pentru a sti in ce ton sa fie concentrat meajul si ce culori sa utilizezi pentru a alcatui acest mesaj, ce cuvinte sunt la moda si ce expresii ies din calcul sau ce nevoi si probleme acoperi prin solutiile prezentate, tinand cont de toate aceste caracteristici vei stabili calitatea hartiei si grosimea, marimea flyerelor, etc.

Un flyer de calitate are in continut mentionate si toate detaliile afacerii: adresa, numerele de contact, numele, orarul de activitate, adresa de mail, numele, site-ul, sigla, etc. Toate acestea au fost menite sa creeze un sentiment bun in randul clientilor si calitatea flyerelor se revarsa asupra calitatii produselor si serviciilor oferite.

In general se intampla ca un flyer de calitate slaba sa influenteze volumul sau nivelul de vanzari spre o cota nefavorabila, chiar si atunci cand produsele companiei sunt convenabile si de calitate din absolut toate punctele de vedere.

De interes:  „Actuala guvernare nu mai e în grațiile românilor! PRO România e alternativa pe stânga!”

Ce promovezi prin flyere?

Poate ti se pare inutil, la prima vedere, sa descifrezi importanta si utilitatea fluturasilor publicitari. Dar, cand te gandesti la flyere si la rolul acestora in promovare, raspunsul va veni de la sine, fara nici cel mai mic efort.

In primul rand, prin flyere, poti anunta evenimente de training sau teambuilding, ori sensiuni de recrutare de angajati. Prin simpla postare a anunturilor conform carora vei organiza angajari pentru mai multe posturi in cadrul companiei impreuna cu mesajul promotional vei avea sansa de a impusca doi iepuri dintr-un foc.

De asemenea, ai toate sansele de a creste traficul de pe site sau de pe blogul pe care il detii. Mesajul de promovare se va trece alaturi de datele de contact, dar si de adresa de e-mail a companiei. Poti chiar oferi cateva detalii pretioase cu privire la oferta de produse si servicii si sa o plasezi, in continuare, pe site sau pe blog, alaturi de fluturasul publicitar, care poate fi scanat si inserat pe site.

De interes:  Petrea se-ntoarce la Reșița!

In alta ordine de idei, un set de flyere bine realizate te vor ajuta sa iti consolidezi brandul si imaginea companiei. In mod sigur, ele sunt optiuni care va aduc si un plus de vizibilitate in orice afacere si au si marele avantaj ca ajung la o gama variata de consumatori sau sunt elemente vizuale de mare impact in cazul in care sunt proiectate de catre specialistii in marketing si advertising, impreuna cu  cu graficieni de renume.

Flyere sunt, totodata, si o solutie mai putin costisitoare care, de-a lungul timpului, s-a dovedit a fi foarte eficienta si avantajoasa, in special prin perspectiva costurilor mici de printare, costuri care nu fac niciodata rabat de la calitate.

Mesajul, cerneala si hartia sunt trei elemente care dau suflu fluturasilor publicitari si ofera indicii pretioase in legatura cu afacerea pe care o promovezi. De aceea, in final, as vrea sa iti reamintesc ca, atunci cand plasezi o comanda la o tipografie profesionista, sa tii cont de toate aceste detalii enumerate anterior pentru ca sa beneficiezi de succesul asteptat!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.