Evenimentul Bespoke Life 2023 organizat de Samsung aduce în prim-plan tehnologii care oferă confort în prezent și, în același timp, contribuie la construirea unui viitor mai sustenabil

Bespoke Life 2023_2 (1)

Samsung anunță viziunea “Bespoke Life”, reafirmând angajamentul său de a transforma viața utilizatorilor prin durabilitate, conectivitate și design.

București, România – June 7, 2023 – Samsung Electronics Co., Ltd. va marca începutul unui nou capitol pentru electrocasnicele de uz casnic astăzi, la evenimentul Bespoke Life 2023, cea de-a treia prezentare anuală a celor mai recente actualizări aduse gamei Bespoke. Transmis în direct la ora locală 17:00, pe Newsroom Samsung, evenimentul va oferi oportunitatea de a descoperi cum viziunea extinsă “Bespoke Life” a companiei transformă viața utilizatorilor prin durabilitate, conectivitate și design.

Bespoke Life întruchipează angajamentul Samsung de a face atât casele noastre, cât și viitorul mai durabile prin reimaginarea electrocasnicelor de care depindem în fiecare zi. Prin introducerea de modalități noi și creative prin care utilizatorii pot să-și personalizeze viața, produsele și soluțiile noastre cele mai recente împuternicește pe oricine să se bucure de un stil de viață mai durabil, conectat și elegant”, declară Jong-Hee (JH) Han, Vicepreședinte, CEO și Șef al Diviziei DX (Device eXperience) din cadrul Samsung Electronics.

Viață durabilă – Tehnologii care au un impact pozitiv

Conceptul Bespoke Life de la Samsung a luat naștere din convingerea că electrocasnicele de uz casnic sunt cheia pentru crearea unui viitor mai durabil. În consecință, evenimentul Bespoke din acest an va evidenția eforturile Samsung de a reduce emisiile de carbon pe întreg ciclul de viață al produselor. De asemenea, în cadrul evenimentului va fi lansat noul filtru Less Microfiber™: o soluție simplă pentru minimizarea emisiilor de microplastic în timpul ciclurilor de spălare.

De la procesul de obținere și producție până la distribuție, utilizare și reciclare, Samsung redesenează fiecare etapă a ciclului de viață al produselor pentru a contribui la reducerea consumului de energie și emisiilor de dioxid de carbon (CO2). Compania depune eforturi în reciclarea mai multor resurse, inclusiv prin operarea unui centru de reciclare cu circuit închis, utilizarea de material bioplastic din uleiuri uzate în coșurile de depozitare ale frigiderelor Bespoke și extinderea utilizării de plase de pescuit reciclate. Odată ce produsele sunt fabricate, acestea sunt expediate către utilizatori în ambalaje eco Samsung, care au înlocuit banda și bobina din plastic cu hârtie, începând din acest an.

De interes:  Prognoza meteo pe o lună. Cum va fi vremea în țară până pe 20 noiembrie: zonele unde temperaturile scad dramatic

Pentru a încuraja un stil de viață mai durabil în timpul utilizării produselor, Samsung continuă să extindă serviciile care facilitează economisirea energiei. De aceea, în acest an, cinci noi electrocasnice Bespoke, inclusiv frigidere, mașini de spălat și uscătoare, mașini de spălat vase și aparate de aer condiționat, precum și Sistemul de Încălzire Eco al Samsung, vor include o versiune îmbunătățită a modului SmartThings AI Energy Mode, care va fi disponibilă în curând în 65 de țări.

Pe lângă promovarea reducerii emisiilor de carbon și a consumului de energie, Samsung continuă să joace un rol activ în combaterea poluării cu microplastice. După dezvoltarea unui ciclu de spălare care reduce descărcarea de microfibre cu până la 54%, Samsung și Patagonia s-au asociat din nou pentru a lansa filtrul Less Microfiber™. Filtrul Less Microfiber™ este capabil să captureze până la 98% din microfibrele eliminate în timpul ciclurilor de spălare. Atunci când este utilizat pentru spălarea a două kilograme de rufe de patru ori pe săptămână, filtrul poate contribui la reducerea de până la 132 de grame de descărcare de microplastice pe an, per persoană – o cantitate echivalentă cu aproximativ opt sticle de plastic de 500 ml. Filtrul Less Microfiber™ este disponibil acum în Coreea și Marea Britanie și va fi introdus în alte țări în trimestrul al treilea al acestui an.

Viață conectată – Deschizând calea către casele hiperconectate

A “personaliza” propria viață înseamnă să optimizezi dispozitivele într-un mod care simplifică și îți oferă puterea de a-ți gestiona mai eficient rutina zilnică. Prin consolidarea conectivității în întreaga gamă de produse și extinderea utilizării inteligenței artificiale într-un număr mai mare de categorii de produse, Samsung creează premisele pentru o nouă eră a caselor hiperconectate.

De interes:  100% TU DECIZI! Maricel Popa, baronul PSD care taie și spânzură în Iași

Prin combinarea celor mai recente îmbunătățiri ale SmartThings și tehnologiei AI de la Samsung, produsele Bespoke oferă o experiență la domiciliu perfect automatizată – una în care dispozitivele învață modelele de utilizare ale utilizatorilor și oferă automatizări personalizate în funcție de configurarea casei inteligente și stilul de viață al utilizatorilor. Pentru a face mai ușor pentru consumatori să se bucure de aceste experiențe, Samsung a anunțat că va integra suportul pentru Wi-Fi în toate noile electrocasnice Bespoke și va face din conectivitate un standard pentru toate gamele de electrocasnice Samsung în anii următori.

Bespoke Life 2023_2 (2)

Samsung a anunțat, de asemenea, lansarea modelului Bespoke Jet™ AI – cel mai puternic aspirator vertical fără fir al companiei și primul din lume care a fost verificat de UL (Underwriters Laboratories) Solutions, o organizație independentă de știință a siguranței, pentru tehnologia AI. Combinând până la 280W putere de aspirație cu o autonomie de până la 100 de minute per încărcare, Bespoke Jet™ AI oferă performanța necesară pentru a curăța în profunzime întreaga locuință. Modulul său de curățare AI monitorizează inteligent încărcarea periei și presiunea aerului în timpul aspirării pentru a distinge diferitele medii de curățare, inclusiv tipul de pardoseală, și optimizează automat setările, cum ar fi puterea de aspirație și viteza periei, pentru a maximiza performanța de curățare, timpul de utilizare și manevrabilitatea. Aspiratorul dispune, de asemenea, de o nouă stație de curățare All-in-One Clean Station™, care produce un ciclon puternic în mișcare de rotație pentru a goli instantaneu și eficientrecipientul de praf.

Viața cu stil – Ridicând designul personalizat la un nivel superior

Cele trei milioane de frigidere Bespoke vândute în întreaga lume de la lansarea gamei arată interesul ferm al consumatorilor pentru electrocasnicele care oferă mai multe opțiuni și funcționalități decât standardele tradiționale. Astăzi, această reinterpretare a ceea ce ar trebui să ofere electrocasnicele utilizatorilor continuă să definească designul Bespoke –  o abordare a designului care devine tot mai dinamică și distinctă odată cu extinderea în noi categorii de produse.

De interes:  Bobby Păunescu: „Trebuie să se încheie cu prima republică, în România. La următoarele alegeri, în 2024, Diaspora va decide”

Începând din acest an, gama Bespoke include în total 15 categorii de produse disponibile pentru consumatori în 52 de țări. Fiecare extindere a gamei reprezintă o oportunitate de a satisface mai multe stiluri de viață și nevoi. Având acest lucru în vedere, Samsung își extinde gama de frigidere Bespoke cu lansarea modelului Bespoke 4-Door Flex™ cu Family Hub™+, precum și a noilor modele side-by-side și top-mount. Bespoke 4-Door Flex™ cu Family Hub™+ dispune de un ecran tactil fără margini de 32 de inch, aproape de două ori mai mare decât modelul anterior, și incluzând funcții multitasking și de divertisment. Noile modele side-by-side și top-mount combină tehnologia avansată de stocare a alimentelor de la Samsung cu panouri frontale elegante și minimalistice disponibile într-o varietate de culori și finisaje.

În plus față de lansarea Bespoke AITM Washer și Dryer în SUA și Asia de Sud-Est în acest an, Samsung continuă să își extindă opțiunile de personalizare pentru a permite mai multor oameni să-și personalizeze casa. Serviciul de personalizare MyBespoke de la Samsung, disponibil tuturor consumatorilor din SUA începând de anul trecut, facilitează crearea unei estetici de bucătărie care reflectă cu adevărat stilul de viață al utilizatorilor, folosind fotografii sau lucrări de artă pentru a crea panouri de frigider unice. Pentru a sublinia și mai mult ethosul de design îndrăzneț al gamei Bespoke, compania a anunțat că panourile ediție limitată Bespoke create de studioul creativ italian TOILETPAPER și prezentate pentru prima dată la Fuorisalone 2023 sunt acum disponibile pentru achiziție pe Samsung.com și pot fi găsite și în magazinele Samsung din Marea Britanie, SUA și Coreea.

Pentru a afla mai multe despre următoarea evoluție a gamei Bespoke, urmăriți evenimentul Bespoke Life 2023 pe 7 iunie, de la ora locală 17:00, pe Samsung Newsroom România.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.