”Am fost vecin cu Tăriceanu, vreo 10 ani am stat în același bloc, la scări diferite, în Calea Plevnei. 

A fost susținut de partea de sistem de servicii secrete din zona externă. L-aș întreba dacă îl cunoaște pe domnul Caraman și ce relații a avut cu acesta. Îi solicit să răspundă în fața românilor. 
Când a fost numit la Industrie, în 1996, a dat primul tun financiar bugetului de stat, când a semnat contractele cu firma de retehnologizare a Porților de Fier. A costat România în jur de 200 de milioane de dolari la vremea aceea. Sârbii au făcut pe cealaltă parte la jumătate de preț. Apoi i-a predat Ștafeta lui Dan Ioan Popescu cu firma de retehnologizare.  

Este cunoscut că este un importator de mașini franțuzești. Domnul Tăriceanu, împreună cu Călin Harnagea, fostul șef al SIE și un foarte apropiat prieten, au o firmă offshore în Cipru, la Larnaca. Putem cere Ministerului de Finanțe să prezinte taxele plătite de reprezentanțele auto pe care le gestionează în România de foarte mulți ani. De fapt, nu se plătește nimic la bugetul de stat, este o evaziune fiscală pentru că acționarul firmei care importă autoturismele este o firmă offshore din Cipru. 
ALDE a fost făcut la rugămintea lui Ponta și a funcționat exclusiv pe banii lui Sebastian Ghiță”, a spus Rizea.

De interes:  Transport ilegal de lemn – Banat FM

Citește și: ”Culisele statului paralel | C. P. Tăriceanu, premierul ”inimă zburdalnică”. Dezvăluiri despre bilețelul roz și evoluția sa politică”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.