Pentru ca o afacere pe internet sa aiba succes, nu este suficient sa ai produse bune sau sa oferi servicii de calitate. Antreprenorii online sunt intr-o lupta continua pentru a creste traficul paginilor lor web si pentru a atrage clienti. Lumea marketingului digital ne ofera o multitudine de posibilitati cu care sa realizam mai multe vanzari si mai multa prezenta pentru marca noastra.
In acest articol vom analiza metodele si instrumentele esentiale, astfel incat oamenii sa poata gasi mai usor platforma pe care vindeti produsele sau serviciile dvs.
Optimizati site-ul pentru SEO
In ceea ce priveste optimizarea unui site web pentru SEO, nu numai utilizarea continutului si a „cuvintelor cheie” este importanta. Insasi structura platformei este esentiala pentru ca Google sa o ia in considerare pentru pozitionarea organica. Noile standarde ale motorului de cautare de referinta indica faptul ca au din ce in ce mai multa preferinta pentru pozitionarea site-urilor web specializate si cu un design special pregatit pentru telefoanele mobile. O alta recomandare ar fi sa indexam manual paginile in motoarele de cautare utilizand „Search Console”. Mai multe informatii utile despre optimizarea SEO gasiti aici: https://foxi.ro/articol/optimizare-seo.
Primul si cel mai important punct pentru cresterea traficului unei pagini web este ca este optimizat pentru SEO. Asta inseamna ca platforma noastra trebuie sa respecte standardele Google si sa fie pregatita sa apara in primele pozitii atunci cand o persoana efectueaza o cautare legata de nisa noastra de piata. Concurenta este destul de acerba, asa ca va fi intotdeauna recomandabil sa ne concentram pe cuvinte cheie mai specifice si mai putin competitive atunci cand incepem proiectul nostru. In timp, vom castiga autoritate si vom putea sa ne stabilim obiectivul de a ne pozitiona pentru cuvinte cheie mai importante.
Studiati concurenta
Se spune ca SEO este un razboi. Concurentii din diferite nise se lupta in fiecare zi pentru a aparea in primele pozitii ale Google. Pentru a creste traficul site-ului nostru web si pentru a depasi performanta concurentilor nostri, este esential sa le studiem si sa le vedem punctele forte . De asemenea, va fi la fel de important sa vedem ce posibile greseli au facut pentru a nu le repeta. Pentru a avea acces la cuvintele cheie si la datele concurentilor nostri, avem la dispozitie instrumente precum „Alexa”, care este gratuit sau „ahrefs”, care este favoritul SEO-urilor profesionale, dar este cu plata.
Creati continut original si valoros
Desi, fara indoiala, dezvoltarea marketingului de continut ar trebui sa acopere principalele cautari pe care oamenii le fac in nisa noastra, ceea ce va creste cel mai mult traficul nostru este crearea de continut specific . Studiati cuvintele cheie din nisa dvs. care au putine vizite si ca concurentii dvs. nu ofera continut. Acest lucru va ajuta la imbunatatirea pozitionarii generale si la cresterea traficului, obtinand vizite pentru cautari mai specifice.
Cel mai simplu mod de a cauta acest tip de continut fara concurenta mare este prin analiza asa-numitelor „cuvinte cheie cu coada lunga”. De obicei, acestea sunt cuvinte cheie care au mai putine cautari, dar cu o intentie foarte specifica. Acest lucru va ajuta sa puteti crea un continut mai concentrat pentru a raspunde unei nevoi foarte specifice a vizitatorului.
Importanta cresterii traficului web
Sa incepem de la inceput. Traficul web este pur si simplu numarul de persoane care viziteaza pagina noastra. Cu toate acestea, faptul ca o persoana intra pe site-ul nostru nu inseamna ca gaseste ceea ce cauta sau ca reusim sa facem o vanzare. Din fericire, avem la dispozitie o multitudine de instrumente care ne permit sa analizam calitatea si cantitatea traficului nostru. Datorita lor vom putea studia modul in care se comporta publicul nostru si vom studia cum sa crestem traficul site-ului nostru in cel mai optim mod, stiind ca acesta este ceea ce ii intereseaza cel mai mult pe vizitatorii nostri.