WooCommerce pentru magazine online: pro si contra

Digital Craft

WooCommerce exista de aproximativ 10 ani si de atunci a devenit tot mai popular in randul celor care vor sa isi vanda produsele pe internet. Succesul acestei platforme consta in primul rand in faptul ca cei care o dezvolta lucreaza in permanenta la imbunatatirea acesteia, astfel ca apar frecvent noi elemente si functionalitati de care pot beneficia toti cei care isi fac magazine online folosind faimosul plugin oferit de WordPress. Dar dincolo de faptul ca WooCommerce este actualizat permanent de echipa de developers din spate, mai exista o serie de avantaje pentru care multi prefera magazinele online implementate cu acest plugin.

Argumentele “pro” utilizarea WooCommerce

Platforma gratuita

Unul dintre avantajele utilizarii WooCommerce pentru magazinele online este acela ca softul principal este gratuit. Se pot adauga functionalitati si elemente noi contra cost. Pentru cei care planuiesc sa isi deschida un magazine online, plugin-ul WooCommerce este o optiune buna pentru a-si administra astfel plarforma cu o investitie minim, cel putin la inceput.

De interes:  Cum intretii si exploatezi un put forat? Sfaturi de la experti!

Flexibilitate

Un alt punct forte al utilizarii WooCommerce este acela ca pot fi urcate multe produse in categorii diferite. In acelasi timp, exista multe optiuni si in ceea ce priveste temele disponibile, asadar platforma poate fi personalizata in functie de dorintele si necesitatile celor care detin magazinele online. Sunt cerinte woocommerce si wordpress care pot fi usor implementate.

Aspect profesionist

WooCommerce este o platforma foarte bine organizata care permite personalizarea cu diverse elemente, astfel incat sa transmita incredere, profesionalism si calitate oricarui vizitator care ajunge pe website. Instrumentele si functionalitatile disponibile precum si partea de web design fac ca totul sa arate autentic si gata de utilizare. De la accesarea site-ului, la plasarea comenzii si plata online sau urmarirea statusului livrarii coletului, clientii vor putea face cu usurinta toate operatiunile si vor avea parte de o experienta reusita accesand un magazine online implementat pe WooCommerce.

Optiuni de personalizare

Magazinele online pot fi personalizate in functie de specificul acestora cu ajutorul WooCommerce. Pentru acest aspect, sunt disponibile cateva teme dintre care pot fi alese cele care se potrivesc cel mai bine specificului magazinului online sau nevoilor unei afaceri. Chiar daca este folosita aceasta platforma predefinita, acest lucru nu inseamna ca toate magazinele dezvoltate pe WooCommerce vor arata la fel, pentru ca fiecare poate fi personalizat.

De interes:  Laptele praf și rolul lui în alimentația bebelușului

Siguranta

Cosul de cumparaturi este securizat si aceasta este una dintre optiunile oferite de WooCommerce asupra careia se lucreaza in permanenta, se actualizeaza si se aduc mereu imbunatatiri. De aceea, utilizatorii de WooCommerce nu au de ce sa se ingrijoreze cu privire la anumite probleme de siguranta.

Argumentele “contra” utilizarea WooCommerce

Plugin-ul WooCommerce vine si cu cateva dezavantaje. In primul rand, toti cei care isi doresc sa implementeze acesta soft trebuie sa inteleaga ca acesta nu este un intreg sistem de administrare pentru in magazin online, ci este un plugin WordPress. Cu toate ca este o plarforma open source si gratuita, pentru anumite functionalitati utilizatorii acesteia vor trebui sa plateasca. Plugin-ul WooCommerce ofera o gama variata de teme si functionalitati, care se pot achizitiona contra cost, insa preturile sunt accesibile.

In concluzie, avantajele si dezavantajele plugin-ului WooCommerce depind in mare parte de nevoile fiecarei afaceri. Pentru o prezenta profesionista in spatiul ecommerce este recomandat sa lucrati inca de la inceput cu o agentie specializat. Digital Craft agency ofera o gama varianta de solutii pentru magazinele online.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.