In ultimii ani, romanii din intreaga tara (in special din marile orase), s-au obisnuit sa comande mai des mancare la pachet. Pandemia a fost fara indoiala unul din factorii care i-a facut pe oameni sa evita chiar si dupa aceea iesitul in oras sau prepararea mancarii in regim propriu. Insa nu doar “acasa” vin comenzile de mancare, ci si la locul de munca. Astfel, printre cele mai populare mese servite sunt cele de pranz – conationalii nostri aleg adesea sa comande meniul zilei, la pachet, ori chiar sa isi faca abonamente la astfel de servicii, saptamanale ori lunare.

Vezi si ofertele de meniul zilei in Timisoara, cu livrare la domiciliu, aici.

Familiile tinere sau tinerii care lucreaza in companii mari ori persoanele care au adoptat un lifestyle grabit, prefera sa gateasca tot mai putin acasa si sa comande mancare. Zeci de mii de meniuri se pregatesc in fiecare zi pentru cei care iau pranzul la pachet (sau le este livrat in fata usii), prin aplicatiile de livrare sau prin site-urile restaurantelor.

De interes:  Belgienii vor să facă afaceri cu firmele din Banat. Poți participa gratuit la misiunea economică!

Piata ce comercializeaza mancare gatita s-a dublat ca valoare, inainte de pandemie. Astfel, Timisoara, Bucuresti, Iasi, Cluj-Napoca si Brasov au insumat 14 miliarde de lei, din totalul pietei.

Conform unui studiu prezentat de site-ul de stiri digi24.ro, inainte de pandemie aproape 85% din romani luau constant masa la restaurant si 60% utilizau frecvent serviciile de livrare a pranzului (ori cinei) la serviciu ori la domiciliu. Din pacate, momentan nu avem acces la studii relevante sau estimari pentru aceasta parte a anului 2022.

Ce stim cu siguranta ca prefera romanii cand aleg meniul zilei sau alte preparate a la carte, livrate acasa/la munca?

  • Lumea vrea sa vada usor preturile si produsele

Acum, oamenii se asteapta sa aiba acces rapid la meniuri, preparate si preturi. Cu cat mai repede, cu atat mai bine. Mediul preferat pentru a face aceasta munca de cercetare? Online-ul. Asadar, site-urile si retelele sociale sunt preferate.

  • Calitate, dincolo de orice

Gustul este pe primul loc, tot mai adesea. Chiar daca platim putin mai mult, ne asteptam la arome fine, produse proaspete, pe cat posibil bio sau eco. Uleiul, grasimea, sarea si zaharul in exces sunt tot mai evitate.

  • Mancare calda
De interes:  La ce oferte black friday sa te uiti si ce sa cumperi de Black Friday?

Chiar daca este ambalata in caserole, romanii vor ca preparatele pentru care platesc sa fie inca aburinde sau fragede atunci cand le sunt livrate.

  • Igiena si curatenia, la loc de cinste

Inainte si dupa pandemie, am vazut cum clientii vor conditii optime de preparare a hranei, transport, ambalare si servire. Adio virusi, bacterii sau alti contaminanti.

  • Timpul inseamna bani

Aproape jumatate din conationalii nostri spera ca mancarea le va fi livrata intr-un interval de timp cat mai scurt. Cand aleg abonamente pentru meniuri zilnice, romanii se așteapta ca mancarea sa ajunga in fata usii la ora promisa, in fiecare zi.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.