Scuderia nipona Yamaha nu se dezminte! Chiar daca putem spune ca ne aflam intr-o perioada de stagnare economica din cauza pandemiei de covod-19, totusi constructorul japonez de motociclete si scutere nu pierde timpul si a pregatit noi lansari senzationale pentru sezonul estival al acestui an. Este vorba despre doua marci de motociclete extrem de puternice, cu un design aerodinamic retro, care iti taie respiratia inca de la primele priviri. Yamaha XSR 125 si Yamaha R7 sunt doua modele splendide care vor face senzatie in acest an. Sa discutam, deci, despre fiecare in parte si sa aflam cu ce ne suprinde fiecare dintre modele mentionate anterior!

Yamaha XSR 125- un model plin de eleganta si stil!

Yamaha a lansat XSR 125, o motocicleta puternica pentru categoria A1, cu tema de design inspirata de linia “Faster Sons”, ce a debutat cu XSR 900 si XSR 900. Motorul este acelasi bicilindru ca la MT-125 si R125 si dezvolta 11 kW/ 15 cp, maximul admis in categoria A1. Monocilindrul indeplineste normele Euro 5 si este echipata cu un sistem de actionare variabila a supapelor care aduce suficient cuplu la turatii reduse, dar si performanta la turatii mai mari. Pe fata avem o furca intoarsa de 37 mm, iar cele doua amortizoare de pe spate au un look clasic. Pe de alta parte, farul si stopurile sunt LED, iar display-ul este un LCD circular. Asadar, avem un echilibru intre nou si clasic.

De interes:  Cum pariezi eficient pe bachetul din NBA?

Yamaha XSR 125 este disponibila in trei variante de culori, si anume, Redline, Tech Black si Impact Yellow, fiecare pastrand tema de design XSR, cu dungi pe rezervor si sigle pe panourile laterale.

Motocicleta are in componenta, de asemenea,  un kit lant extrem de rezistent si fiabil, care asigura performante ridicate la nivelul transmisiei.

Yamaha R7- asa cum nu ai mai vazut-o!

Yamaha a lansat R7 cu look și “R” de la R1, dar cu 73 de cai, de la MT-07. Si sunt doua categorii de public: motociclistii care au crescut cu R1 si R6, Fireblade si Ninja, care sperau la un adevarat urmas pentru R6, o motocicleta sport de clasa medie, cu peste 100 de cai putere, asa cum se faceau “odata”. Si mai sunt motociclistii incepatori sau middle level, care cauta o motocicleta sportiva, usoara, manevrabila si placut de condus prin oras, pe strada sau in weekend, la un track-day ocazional.

De interes:  Cei mai fideli suporteri sunt la Reşiţa! Nu vor fi în tribune, dar susţin echipa cumpărând carduri de fidelitate!

Iar pentru acestia din urma intra in scena Yamaha R7. Modelul e o motocicleta sport de clasa medie, derivata din MT-07, probabil cea mai de succes platforma construita de Yamaha pana acum. Are motorul CP2 cu mult cuplu jos si in turatii de mijloc, care a debutat pe MT-07, dar face o treaba extraordinara si pe Tenere 700. Pentru R7, are noi setari ECU, admisie de aer optimizata si evacuare imbunatatita. Astfel, răspunsul accelerației e mai bun. Cutia a fost modificata, astfel incat acceleratia sa fie mai puternica. Ambreiajul este de tip slip & assist. Are acelasi cadru, dar cu anumite ranforsari  in puncte-cheie, pentru o rigiditate mai mare. Are 188 de kg cu rezervorul plin, iar daca vorbim aici de ulei, trebuie sa alegeti doar ulei de calitate gen Motul 5100 10w40.

Are suspensii superioare, furcă intoarsa KYB ajutabila, amortizor spate montat diferit si frane imbunatatite, etriere monobloc cu patru pistonașe și cilindru principal Brembo. Cat despre sistemul de transmie pe lant al acestei motociclete, fii sigur ca nu te va lasa la greu. Vehiculul este echipat cu un sistem de transmisie ce contine kit lant realizat dupa cele mai riguroase exigente impuse de catre inginerii japonezi. Singurul “R” asa cum il stiam de la Yamaha va ramane R1. R7, alaturi de R3 si R125, face parte din noua lume a motocicletelor sport.

De interes:  Care sunt cele mai vandute piese Prox

Asadar, daca unul dintre cele doua modele iti surade ochiului, nu mai amana momentul sa iesi pe soselele patriei cu un moto sport de ultima generatie sau cu o motocicleta de sosea care ar starni invidia celorlalti participanti la trafic.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.