Remarketingul pe Facebook este despre „retargetarea” vizitatorilor site-ului sau aplicației mobile din cea mai mare rețea socială din lume. Dacă utilizați Facebook pe o bază personală, probabil că ați văzut anunțuri în fluxul dvs. de știri legate de căutările dvs. recente pe internet.

După cum știți, foarte puțini oameni cumpără la prima lor vizită pe site sau la primul lor contact cu marca. Acesta este motivul pentru care ratele de conversie ale site-urilor web depășesc rar 5%. Retargeting vă permite să ajungeți la persoanele care v-au vizitat deja site-ul cel puțin o dată și care, prin urmare, au manifestat o formă de interes pentru afacerea dvs. și produsele sale. Acesta este motivul pentru care retargeting-ul este una dintre cele mai interesante (și eficiente) tehnici de publicitate: vizați persoanele care sunt deja implicate în pâlnia dvs. de conversie și nu străini complet.

Încă trebuie să știți cum să faceți acest lucru … Dincolo de aspectul tehnic (înființarea campaniilor), apar mai multe întrebări: Ce segmente de public să țintească? Ce conținut ar trebui să oferiți în anunțurile dvs. de retargeting bazate pe publicul reorientat? Pentru a răspunde la aceste întrebări cheie, oferim cateva strategii eficiente și progresive de retargeting pe Facebook.

Acest ghid cuprinzător se bazează pe un articol excelent publicat de KlientBoost pe tema retargetingului Facebook.

De ce ar trebui să folosim remarketingul pe Facebook

ghid targetare facebook ads 2020
ghid targetare facebook ads 2020

Să începem cu elementele de bază. Retargeting-ul Facebook este o tehnică care implică vizarea persoanelor din rețeaua socială de top din lume care au vizitat deja site-ul dvs. web (sau au folosit aplicația dvs.). Să luăm un exemplu: domnul Dupont vă vizitează site-ul, consultă o pagină de produs, dar își întrerupe navigarea pe site-ul dvs. fără a fi achiziționat produsul dvs. Îl poți „reorienta” oferind reclame pentru produsul tău pe contul său personal de Facebook. Dacă sunteți utilizator Facebook – și probabil că sunteți – trebuie să fi văzut reclame în fluxul dvs. de știri referitoare la produsele vizualizate recent pe web. Retargeting-ul Facebook este ceea ce este.

Avantajul retargetingului este că vă permite să vizați persoane care și-au exprimat deja interesul pentru produsele dvs. și care, prin urmare, sunt mai ușor convertibile în clienți. Avantajul retargetării pe Facebook este că Facebook este utilizat zilnic de câteva sute de milioane de oameni și că platforma Facebook Business oferă opțiuni de direcționare și retargetare foarte fine (prin crearea de „segmente de public personalizate” ).

Rețineți că retargeting-ul pe Facebook poate fi utilizat și pentru vânzarea încrucișată sau vânzarea în sus, ceea ce face posibilă oferirea clienților dvs. de produse care sunt complementare achizițiilor lor sau cu o gamă mai mare. În orice caz, scopul retargetingului pe Facebook este destul de simplu: să vă dezvoltați vânzările.

Iată o diagramă care arată cum funcționează retargetingul:

Câteva statistici pentru a vă convinge de eficiența retargetingului:

Potrivit eMarketer , 30% dintre clienți au o reacție pozitivă la anunțurile reorientate. Doar 11% dintre clienți au o opinie negativă cu privire la campaniile de retargeting. Retargetingul nu este deci perceput ca intruziv.

De interes:  Comunicat de presa Lansare Proiect Eiffel Praxis SRL

Vizitatorii reorientați au cu 70% mai multe șanse de conversie pe site decât alții.
Un studiu comScore realizat în parteneriat cu ValueClick Media a arătat că retargeting-ul a fost tehnica de direcționare către marketing care a avut cel mai bun impact asupra imaginii de marcă ( mărirea mărcii ).

În ciuda acestor statistici, 46% dintre comercianții de motoare de căutare consideră că retargeting-ul este cea mai subutilizată tehnică de marketing. De fapt, pentru a fi eficient, retargetingul necesită o bună cunoaștere a publicului său țintă și a canalului său de conversie. Pentru ca o campanie de retargeting să aibă succes, trebuie să știți când să vizați, pe cine să vizați și ce anunțuri să difuzați.

Potențialii clienți pe care îi vizați pe Facebook au interese și așteptări diferite. Pentru a avea succes în retargeting pe Facebook, trebuie să puneți în aplicare strategii publicitare variate, adaptate fiecărui profil de client. Ca parte a implementării strategiei dvs. de retargeting pe Facebook, vă sfătuim să creați campanii publicitare pentru fiecare dintre etapele pâlniei dvs. de conversie (a se vedea diagrama de mai sus). Acest lucru vă va permite să rafinați direcționarea anunțurilor în funcție de publicul vizat și de locul său în pâlnia de conversie.

Strategii de retargeting prin Facebook

Ghid Facebook Ads Romania-Optiuni Targetare
Ghid Facebook Ads Romania-Optiuni Targetare

Încorporarea retargetingului Facebook în campaniile dvs. CPC vă poate ajuta să vă îmbunătățiți semnificativ ratele de conversie (de la vizitatori la clienți potențiali și clienți potențiali). Vom vedea 12 tehnici de retargeting pe Facebook (exemple de sprijin, de la cele mai simple tehnici la cele mai complexe) pentru a îmbunătăți performanța campaniilor dvs. publicitare.

Strategia de retargeting Facebook nr. 1: Reorientați toți vizitatorii site-ului dvs.

Majoritatea companiilor care reorientează pe Facebook folosesc această tehnică deoarece este cea mai ușoară. Acesta constă în direcționarea pe Facebook a tuturor persoanelor care v-au vizitat site-ul cel puțin o dată. Această tehnică este relevantă dacă tocmai v-ați lansat afacerea sau dacă aveți un număr limitat de vizitatori pe site-ul dvs. În schimb, dacă câteva mii de persoane îți vizitează site-ul în fiecare zi, este în interesul tău să-ți segmentezi publicul țintă

Iată un exemplu care ilustrează această tehnică. Aceasta este o campanie de sensibilizare desfășurată de Mindtitan . În această campanie, Mindtitan reiterează propunerea de valoare a mărcii și îi invită pe cei interesați să contacteze compania. Obiectivul este de a face ceea ce anglo-saxonii numesc „conștientizarea mărcii”.

Când reorientați vizitatorii site-ului dvs. web, acordați atenție designului anunțului. Trebuie să fie în concordanță cu designul site-ului dvs. Concret, dacă pagina de pornire a site-ului dvs. este roz aprins, creați anunțuri roz aprins. Acest lucru face ca vizitatorii dvs. să vă amintească mai ușor. În exemplul de mai jos, Asana folosește portocaliu, care este și culoarea paginii sale de pornire:

Retargetarea tuturor vizitatorilor site-ului web poate fi interesantă pentru:

Testați-vă propunerea de valoare, făcând teste A / B în care analizați oferta care generează cele mai multe clicuri pe Facebook.
Aduceți trafic la postările blogului dvs. prin crearea de reclame Facebook care vă promovează cel mai bun conținut.
Creați un angajament din ținta dvs. Este posibil ca persoanele care au vizitat site-ul dvs. o singură dată să nu fie încă pregătite să cumpere. La începutul relației, obiectivul dvs. este să creați atașament / angajament față de marca dvs.

De interes:  WooCommerce pentru magazine online: pro si contra

Iată câteva sfaturi dacă alegeți să reorientați cititorii blogului:

Segmentați-vă cititorii în funcție de paginile de destinație pe care le-au vizitat și redirecționați numai cititori cu potențial ridicat de conversie.
Evitați să îi solicitați cititorilor să cumpere produse imediat.
Asigurați-vă că anunțurile dvs. sunt relevante, relevante pentru articolele citite de cititori.
Sporiți-vă postările pentru a ajunge la mai mulți oameni.
Excludeți din vizare persoanele care au citit sau descărcat deja conținutul promovat.

targetare facebook ads 2020
targetare facebook ads 2020

Strategia de retargeting Facebook nr. 5: reorientați persoanele care v-au instalat aplicația
Retargetarea persoanelor care v-au instalat aplicația are mai multe avantaje: ajută la dezvoltarea angajamentului și îi motivează să folosească aplicația dvs., dar poate fi, de asemenea, o oportunitate de a-i ajuta să folosească aplicația dvs. la început și, în cele din urmă, să fie o pârghie de dezvoltare vânzări în aplicație. Shopify, de exemplu, oferă persoanelor care și-au descărcat aplicația un preț favorabil pentru versiunea sa Premium. Acest lucru permite Shopify să își introducă utilizatorii în beneficiile versiunii plătite.

QuickBooks , pe de altă parte, a început prin crearea unei campanii publicitare pe Facebook pentru a determina oamenii să descarce aplicația.

Ulterior, au decis să reorienteze persoanele care descărcaseră aplicația cu conținut util pentru a-și menține nivelul de implicare.

Câteva sfaturi pentru a face retargeting Facebook pentru persoanele care au descărcat aplicația:

Asigurați-vă că ofertele și linkurile dvs. sunt „compatibile cu dispozitivele mobile”.
Încercați să păstrați angajații care v-au descărcat aplicația partajând conținut util și sfaturi cu ei.
Utilizați reclama Facebook pentru a viza persoanele care nu mai folosesc aplicația dvs. și încurajați-i să se angajeze din nou.
Urmăriți mai multe evenimente în aplicație pentru a segmenta utilizatorii aplicației. Abordăm acest subiect în articolul: „ Cheile succesului următoarei campanii de publicitate mobilă ”.

Strategia de retargeting Facebook nr. 6: reorientați vizitatorii paginii dvs. de destinație

Ghid Facebook Ads 2020 Timisoara
Ghid Facebook Ads 2020 Timisoara

Unele companii investesc sume considerabile în campaniile CPC pentru a atrage utilizatorii de internet către paginile lor de destinație. Cu toate acestea, conform unui articol Kissmetrics , majoritatea utilizatorilor de Internet părăsesc site-ul după 8 secunde. Puteți utiliza retargeting-ul Facebook pentru a retargeta aceste persoane și pentru a le face să revină la pagină. De asemenea, le puteți oferi în reclamele dvs. oferta dintr-un unghi diferit.

Una dintre modalitățile de a re-interacționa vizitatorii paginii dvs. de destinație este să le împărtășiți conținut relevant, adică articole de blog pe subiecte legate de pagina de destinație vizitată. De exemplu, Infusionsoft vizează vizitatorii paginii sale de destinație pentru e-mail marketing, oferind un ghid pentru e-mail marketing:

De asemenea, puteți adopta o abordare mai orientată spre achiziții și puteți oferi vizitatorilor paginilor dvs. de destinație o perioadă de încercare gratuită sau chiar să le oferiți să cumpere produsul direct.

De interes:  Cum sa alegem fronturile de mobila din MDF-Protege Parol

Câteva sfaturi despre reorientarea Facebook a vizitatorilor către paginile dvs. de destinație:

Reorientați vizitatorii către paginile dvs. de destinație care au arătat o intenție puternică de cumpărare.
Oferiți oferte specifice pentru fiecare pagină de destinație.
În anunțurile dvs., oferiți o ofertă ușor diferită de cea de pe pagina de destinație. Dacă persoana nu s-a convertit la prima vizită a paginii, trebuie să adoptați o abordare ușor diferită.
Explicați clar perspectivelor dvs. ce doriți să facă, adăugând un CTA clar atât în ​​anunțuri, cât și în paginile dvs. de destinație.
Nu uitați să excludeți persoanele care s-au convertit deja din retargeting.

Ghid facebook ads 2020 romania
Ghid facebook ads 2020 romania

Strategia de retargeting Facebook # 7: creați anunțuri dinamice

Anunțurile dinamice de pe Facebook seamănă puțin cu reorientarea pe steroizi. Acest format de anunț vă permite să difuzați anunțuri de retargeting care conțin produsul exact pe care vizitatorii dvs. l-au văzut pe site-ul dvs. web. De exemplu, dacă cineva merge pe site-ul The Kooples și face clic pe o serie de produse, este posibil să le reorientezi oferindu-le exact produsele vizualizate sub forma unui carusel.

Din ce în ce mai multe companii folosesc acest tip de retargeting, datorită eficienței sale. De fapt, probabil că ați experimentat deja reclame pe Facebook care vă arată produsele pe care le-ați vizualizat recent. Este o tehnică foarte puternică de transformare a vizitatorilor (părăsitorilor) în clienți. Mai multe studii au arătat că acest tip de publicitate generează rate de conversie ridicate. Pentru a afla cum să implementați reclame dinamice, vă trimitem la articolul de tutorial foarte bun oferit de Facebook.

Strategia de retargeting Facebook # 8: utilizatorii de retarget care s-au înscris pentru perioada de încercare

Înaintăm puțin mai mult în tunelul de conversie. Aceasta este pentru a reorienta persoanele care s-au abonat deja la perioada de încercare a produsului dvs., pentru a-i încuraja să se aboneze la un plan plătit. Această strategie se adresează în special editorilor de software SaaS. Iată câteva sfaturi utile dacă doriți să reorientați persoanele după încheierea perioadei de încercare:

Amintiți-le persoanelor vizate de data expirării procesului.
Oferiți o reducere dacă oamenii cumpără produsul înainte de expirarea perioadei de încercare.
Sugerați o prelungire a perioadei de încercare.
Faceți mai ușor pentru oameni să își completeze datele bancare și să finalizeze achiziția.

ghid facebook ads romania
ghid facebook ads romania

Când perioada de probă este pe cale să expire, persoana care s-a înscris poate fi reorientată cu o nouă ofertă: un abonament anual cu o reducere de 60%:

O altă tehnică pentru a determina oamenii să cumpere un plan plătit este să le împărtășești studii de caz care evidențiază și evidențiază beneficiile produsului tău. Iată ce face ConvertKit în acest exemplu:

Câteva sfaturi dacă doriți să faceți retargeting pe Facebook pentru persoanele care s-au înscris pentru perioada de încercare a produsului dvs.:

Faceți oamenii să înțeleagă valoarea produsului dvs.
Oferiți o mică reducere (posibil limitată în timp) pentru a atrage oamenii să cumpere.
Evidențiați studii de caz pentru a evidenția beneficiile produsului dvs.
Oferiți un apel gratuit sau o demonstrație gratuită.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.