Doriți să vă promovați produsul sau serviciul cu anunțuri pe Facebook, dar nu știți de unde să începeți? Nicio problemă, Star-Marketing.ro va prezenta cum să rulați prima dvs. campanie și să ajungeți la publicul țintă cu reclame pe Facebook.
Numărul de utilizatori activi Facebook va ajunge la aproape două miliarde până în 2020. Acest lucru face din Facebook una dintre cele mai populare rețele de socializare din lume.
În calitate de antreprenor, acest factor se joacă în mod firesc în cărțile dvs. atunci când vine vorba de plasarea de reclame pe Facebook. Deoarece pe Facebook, sunt furnizate și multe informații personale, care vă ajută, ca afacere, să vă vizați publicitatea.
În articolul următor, aș dori să vă arăt cum, ca începător, puteți găsi rapid și ușor calea în jurul managerului de anunțuri Facebook și să explicați cum puteți începe o campanie pe Facebook.
Promovarea prin Facebook Ads: ceva ce ar trebui să știți ca începător
Probabil că citiți acest articol pentru că doriți să schimbați publicitatea pe Facebook. Dacă ar trebui să ghicesc acum, aș spune că folositi și Facebook pentru a ține pasul cu știrile sau pentru a comunica cu prietenii și cunoștințele dvs- nu?
Ceea ce nu suntem conștienți în mod direct este de cât de multe date personale lăsăm efectiv în profilurile noastre. Acestea includ domeniile noastre de interes, unde lucrăm, starea actuală a relațiilor noastre sau chiar alte site-uri care ne plac.
Cu toate acestea, tocmai aceste detalii fac ca plasarea anunțurilor pe Facebook să fie atât de incredibil de eficientă. Pentru a ajunge la grupul țintă ales pe Facebook, vă puteți viza conținutul în detaliu folosind aceste date și multe altele. În mod ideal, reclamele dvs. de pe Facebook sunt afișate numai utilizatorilor care ar trebui să le vadă.
De ce este util Facebook Ads pentru afacerea dvs.?
Așa cum am menționat anterior, anunțurile de pe Facebook sunt excelente, doar pentru că puteți viza (filtra) foarte bine grupul dvs. țintă. În plus, Facebook vă oferă posibilitatea de a plasa reclame la un buget zilnic de doar 5 euro.
În special pentru începători sau persoane care doresc să își comercializeze produsele și serviciile cu un buget publicitar redus, Facebook oferă o bună oportunitate. Pentru că, în realitate, toată lumea, indiferent dacă este proprietar de magazin, antrenor, furnizor de servicii, agent de marketing etc. poate folosi Facebook pentru a plasa reclame la prețuri mici. Tot ce aveți nevoie este o pagină de fan Facebook.
Facebook vă oferă aceste formate de anunțuri standard
Facebook vă oferă o varietate de formate de anunțuri pentru afișarea anunțurilor dvs. Cele mai importante dintre acestea includ următoarele opțiuni:
Publicitate imagine (imagini de produs și de marcă)
Anunțuri video (videoclipuri în mișcare)
Slideshow de reclame (imagini / videoclipuri cu text și sunet)
Carusel de anunțuri (prezentare maxim 10 fotografii sau videoclipuri)
Anunțuri cu experiență instantanee (ecran complet pentru dispozitive mobile)
Anunțuri de colecție (mai multe produse ca experiență instantanee)
În funcție de ținta pe care o alegeți la începutul campaniei dvs. publicitare, sunt disponibile diferite formate publicitare.
Cum va promovati afacerea prin Facebook Ads
După cum sa menționat mai devreme, aveți nevoie de o pagină a fanilor pentru a posta anunțuri pe Facebook. În mod ideal, l-ați creat deja pentru dvs. sau afacerea dvs. Dacă nu ați făcut deja acest lucru, puteți face acest lucru prin intermediul următorului link: https://www.facebook.com/pages/creation/
Pasul 1: Facebook Business Manager
Vă recomandăm să utilizați Facebook Business Manager de la început atunci când doriți să comutați publicitatea pe Facebook. Pentru că aici aveți mult mai multe funcții și posibilități de a vă pregăti și optimiza anunțurile decât dacă le transmiteți direct de pe pagina dvs. de fani.
Prin urmare, vă sfătuiesc cu tărie să nu vă plasați anunțurile pe Facebook direct pe pagina fanilor!
Faceți clic pe următorul link pentru a vă crea compania în Business Manager: business.facebook.com .
Dacă v-ați creat compania în Business Manager și o apelați, veți fi direcționat la următoarea pagină de prezentare generală, unde puteți accesa compania și setările companiei. Din acest tablou de bord, puteți gestiona toate paginile și conturile dvs. publicitare. Atâta timp cât îi puneți în legătură cu managerul de afaceri.
Pasul 2: Înțelegeți administratorii de anunțuri
Din tabloul de bord al companiei dvs. sau direct din setările companiei, puteți accesa ceea ce se numește „manager de publicitate ” prin barele de meniu din partea stângă sus.
Dacă nu apare sub „Folosit frecvent”, va trebui să faceți clic pe „Toate instrumentele” din bară și veți vedea toate opțiunile posibile din care puteți alege.
În managerul de anunțuri, puteți alege între diferite file:
Prezentare generală a contului
Campanii
Grupuri de publicitate
Reclame
Nu vă faceți griji, managerul de anunțuri este mai ușor decât pare la prima vedere!
Prezentare generală a contului
Aici veți găsi doar o prezentare generală a performanței anunțului dvs. Această filă nu are aproape nimic de-a face cu structura reală a campaniilor sau a anunțurilor.
Campanii
Puteți crea o campanie separată pentru fiecare campanie publicitară și plasarea anunțurilor Facebook. De exemplu, dacă doriți să faceți publicitate noii „alimente pentru câini”, creați o nouă campanie.
Grupuri de publicitate
De exemplu, puteți stoca acolo diferite grupuri de anunțuri pentru campania dvs. Acest lucru este util, de exemplu, dacă doriți să faceți publicitate în diferite grupuri țintă sau să testați destinații de plasare diferite.
Reclame
În această filă veți găsi anunțurile dvs. curente, pe care le plasați pentru grupul de anunțuri respectiv.
Prin urmare, structura exemplară a managerului de publicitate este următoarea:
campanie (de exemplu, incaltaminte barbati)
Grupuri publicitare
– Grup țintă 1 / Format afișare 1
– Grup țintă 2 / Format afișare 1
– Grup țintă 3 / Format afișare
Reclame
– Reclame 1
– Reclame 2
– Reclame 3
Pasul 3: creați o campanie
Pentru a crea o campanie publicitară, trebuie să vă aflați în fila „Campanii”. Faceți clic aici pe butonul „+ Creați ”.
În pasul următor, selectați ținta campaniei dvs. Puteți alege dintre trei categorii de categorii superioare: conștientizare, considerare și conversie.
Aceste obiective de marketing sunt la originea diferitelor opțiuni:
Sensibilizare
Conștientizarea mărcii: creșteți gradul de conștientizare a mărcii
Acoperire : ajungeți la cât mai mulți oameni posibil prin publicitate
Trafic: trimiteți persoane către o destinație (de exemplu, site web, aplicație, messenger)
Interacțiuni: obțineți mai multe interacțiuni care contribuie (de exemplu, „Apreciați”)
Instalări ale aplicației: încurajați instalarea aplicației dvs.
Vizualizări video: determinați publicul să vă urmărească videoclipul
Generare de clienți potențiali: obțineți mai mulți clienți potențiali (de exemplu, adrese de e-mail ale oamenilor)
Știri: Mai multe informații despre Messenger
Conversie
Conversii: creșteți afacerea profitabilă (de exemplu, site-ul web)
Vânzări în catalog: afișare automată a articolelor din magazin
Traficul magazinului: creșterea numărului de vizitatori la magazin
În exemplul nostru, decidem asupra unui obiectiv de campanie destul de frecvent utilizat, care este generarea de trafic. Vrem să încurajăm utilizatorii Facebook să viziteze site-ul nostru web, pagina de pornire sau blogul prin intermediul anunțului.
De îndată ce selectăm „Trafic” ca țintă a campaniei aici, îi putem da un nume și putem defini un buget zilnic sau un buget de execuție pentru campania noastră. De asemenea, aveți opțiunea de a crea un test A / B pentru această campanie.
După ce ați introdus numele campaniei și bugetul zilnic sau actual, faceți clic pe butonul „Creați un cont publicitar” . În mod prestabilit, campania va fi optimizată sau va avea ca rezultat o strategie de licitare „cu cel mai mic cost”.
Înainte de a începe campania dvs. publicitară, creați un așa-numit public „personalizat” (meniu → Grupuri țintă → Creați grupuri țintă → Public personalizat). Acest lucru vă permite să vizați persoanele care v-au vizitat deja site-ul (retargeting).
Pasul 4: Creați un cont publicitar
Dacă nu ați postat încă niciun anunț pe Facebook, va trebui să vă creați contul de anunțuri în pasul următor. Pentru a face acest lucru, va trebui să introduceți țara, moneda și fusul orar. De obicei, este deja introdus corect.
Pasul 5: definiți grupul de afișare
În grupul Anunțuri, definiți un nume pentru grupul dvs. de anunțuri și selectați unde doriți să generați trafic. De asemenea, puteți să vă definiți grupul țintă și destinațiile de plasare și să definiți ce doriți să optimizați difuzarea anunțurilor (clicuri pe linkuri, afișarea paginii de destinație, afișări, persoane contactate zilnic).
Selectăm „Website ” pentru trafic. Pur și simplu pentru că asta este cel mai probabil să se aplice pentru dvs. ca începător. Punctele „proiectare dinamică a anunțurilor” și „ofertă” nu sunt incluse în acest ghid în acest moment. Totuși, acest lucru nu vă împiedică să plasați reclame profitabile.
Sub titlul „Grup țintă” puteți defini un grup țintă nou sau puteți utiliza un grup țintă salvat. Pentru analiza grupului țintă, recomand întotdeauna o prezentare generală a grupului țintă . Voi explica cum să faceți acest lucru mai detaliat într-o secțiune separată. Dacă ați definit și ați înregistrat grupul dvs. țintă cu Insights Group Target, îl puteți selecta făcând clic pe „Utilizați grupul țintă înregistrat”.