Succesul unei companii nu se măsoară doar în cifre sau profit, ci și în modul în care angajații se simt valorizați la locul de muncă. Angajații reprezintă ”inima” oricărei organizații, iar pe măsură ce business-urile înțeleg valoarea lor își dau seama că oamenii sunt cheia către prosperitatea pe termen lung.
O echipă solidă și perseverentă este cea care a permis companiei să-și atingă obiectivele de business, așa că Sărbătorile de Iarnă reprezintă ocazie perfectă de a recompensa munca angajaților de pe parcursul anului. Dincolo de beneficiile financiare stipulate în contractul de muncă (tichete de masă, bonusuri sau al 13-lea salariu), o modalitate excelentă de a-i motiva pe angajați în noul an este oferindu-le diverse cadouri, sub forma coșurilor de sărbătoare pline cu delicatese, a accesoriilor pentru birou sau a produselor personalizate.
De ce recompensele corporate contează?
Angajații fericiți și motivați nu numai că își desfășoară activitatea cu mai mult entuziasm, dar contribuie semnificativ la creșterea rentabilității și a calității produselor sau serviciilor oferite de companie. Astfel, recompensele corporate nu sunt doar un gest de generozitate, ci și o investiție în propria companie.
Unul dintre cele mai mari avantaje ale recompenselor corporate este creșterea productivității. Studiile arată că angajații care se simt apreciați și sunt recompensați constant sunt mult mai motivați să-și depășească propriile limite și să se implice în activitatea companiei.
În egală măsură, recompensele corporate contribuie la reținerea și atragerea talentelor. Într-o piață a muncii competitivă, companiile care oferă pachete atractive de beneficii, inclusiv recompense generoase, au mai multe șanse de a atrage profesioniști talentați și de a-i menține pe cei deja angajați.
Totodată, recompensele corporate contribuie la consolidarea unei culturi organizaționale pozitive. Când angajații se simt apreciați și recompensați, ei dezvoltă o legătură mai strânsă cu compania și se identifică mai mult cu valorile și misiunea acesteia. Aceasta conduce la o mai mare coeziune în echipă și la un mediu de lucru mai plăcut și mai eficient.
Top sfaturi de care să ții cont dacă oferi cadouri pentru angajații implicați
Cadourile corporate sporesc eficiența
Numeroase cercetări relevă faptul că darurile corporate sunt cea mai bună modalitate de a crește productivitatea și performanța angajaților la locul de muncă. Nu contează doar aspectul financiar, ci și aspectele subtile, precum siguranța la locul de muncă, condițiile optime de lucru, spiritul de echipă și, din când în când, mici gesturi de apreciere din partea conducerii, care pot include și băuturi fine de la FineBar, magazin online de băuturi.
Recompensele corporate pot funcționa și ca instrument de motivare continuă. Oferind cadouri sau recompense pentru performanțe remarcabile sau pentru atingerea unor obiective specifice se creează un stimulent suplimentar pentru angajați să-și depășească propriile limite și să se străduiască să fie mai buni în ceea ce fac.
De asemenea, cadourile corporate consolidează sentimentul de apartenență la echipă și sporesc coeziunea în interiorul organizației. Atunci când angajații simt că fac parte dintr-o echipă care se susține reciproc și că sunt apreciați pentru contribuția lor, ei sunt mai dispuși să lucreze împreună pentru atingerea obiectivelor comune.