Cand ai o campanie de Facebook Ads si vrei sa ii cresti performanta si sa ai un ROI cat mai mare, trebuie sa stii cum sa optimizezi aceasta campanie.
Cea mai importanta metrica de care sa tinem cont in Facebook Ads este ROI – cati bani intra in contul nostru raportata la cati bani investim in marketing.
De aceea multa lume se focuseaza pe conversii, achizitii, CTR – pentru ca aceste metrici duc intr-un final la ROI.
Rata de click joaca un rol major in relevanta anunturilor din Facebook Ads, care ajuta la reducerea costurilor.
Deci in acest articol vom afla cum sa crestem rata de click a anunturilor noastre din Facebook Ads.
1. Selectarea audientei tinta potrivite joaca un rol crucial in acest sens
Trebuie neaparat sa targetam cat mai bine persoanele care ne vad anunturile pentru a fi siguri ca ele sunt interesate de ceea ce vindem.
Putem sa targetam foarte usor audienta noastra tinta prin criterii demografice – precum varsta, sex, dar si dupa criterii geografice – selectand tara, orasul, zip code, etc. Cea mai precisa forma de targetare este cea prin detaliere – precum interese, conexiuni, samd.
2. Anunturile noastre grafice
De indata ce ai setat cine va vedea anunturile tale, poti sa continui si sa dezvolti anunturi grafice foarte placute vizual pentru ca oamenii sa se opreasca din scrolling si sa se uite peste anunturile tale.
Daca afisezi anunturi placute pentru useri poti sa fi sigur ca vei creste rata de click.
Poti sa incepi cu optimizarea imaginilor din punct de vedere grafic, dupa care sa optimizezi copy-ul – titlul, descriere, CTA.