Atenția consumatorilor este foarte scurtă în prezent și de aceea, este foarte important să le atragi atenția rapid. În starea actuală, companiile au la dispoziție în jur de 2 secunde pentru a convinge potențialii clienți că produsele lor merită să fie luate în considerare. Din acest motiv, este foarte important să ai un logo firmă bun.

Un logo atrage mai rapid atenția

Un logo poate atrage rapid atenția spectatorilor și poate comunica valorile de bază ale unei companii într-un mod interesant. Perioada scurtă de atenție, în care clientul te judecă după aspect, poate funcționa în avantajul tău dacă ai un logo bun, care transmite informații corecte.

Un logo face o primă impresie bună

Logo-ul este prima imagine pe care un eventual consumator o primește. Dacă este bine conceput, poate atrage interesul publicului și îl poate invita să afle mai multe despre companie; dacă nu, clientul va pleca în altă parte,ceea ce nu este de dorit. Chiar dacă de multe ori sigla nu va determina clienții să plece, chiar dacă nu are cel mai bun aspect, ea va crea o primă impresie, care contează foarte mult.

De interes:  Relatii de durata: 5 moduri de a avea succes in dragoste

Logo-ul este fundamentul identității de marcă

Brandingul de succes este despre a spune o poveste care va influența emoțiile clienților. Deși este adevărat că designul de logo-uri este doar o parte a brandului unei companii, servește ca bază pentru întreaga poveste a brandului. Culori, tonuri, fonturi – toate acestea sunt determinate de povestea pe care încerci să o spui, iar sigla ta stabilește scena pentru această poveste.

Aceste elemente vor fi afișate pe toate materialele tale de brand – foi cu antet, cărți de vizită, pagini de destinație, creând o identitate de marcă concretă și comercializabilă.

Logo-ul este memorabil

Logo-urile sunt un punct de identificare; sunt simbolul pe care îl folosesc clienții pentru a recunoaște marca. În mod ideal, vei dori ca oamenii să lege instantaneu sigla de produsele tale și mai ales de amintirile plăcute legate de produsele și serviciile pe care le oferi.

Logo-ul te diferențiază de concurență

Îndrăznește să fii diferit prin sigla ta, deoarece sigla companiei le spune consumatorilor de ce afacerea ta este unică. Sigur, poate există alte 50 de cafenele în orașul tău, dar a ta este singura care se preocupă de sustenabilitate, iar sigla ta verde, atrage atenția asupra acestui lucru.

De interes:  Culori la moda in 2020: cele mai bune culori pe care sa le porti primavara

Un logo bine conceput al companiei poate comunica totul, de la background-ul companiei (profesionist, relaxat, distractiv) până la misiunea acesteia (divertisment, eficiență și inovație) prin intermediul pictogramei corecte sau a fontului adecvat.

Cu alte cuvinte, sigla este utilă atât pentru a transmite valorile brandului, cât și pentru a le arăta consumatorilor prin ce te diferențiezi de concurență.

Toate aceste motive vin să susțină nevoia de a avea un logo bun încă de la început. În acest sens, este reocmandat să lucrezi doar cu firme specializate în crearea de logo-uri, pentru că persoanele care lucrează în domeniu știu exact cum să mixeze culorile și cum să combine totul într-o imagine perfectă.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.